مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها
مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها

فروش عروس هلندی خودم

باسلام خدمت کاربرای سایت آقا حامد

من سه ماهمه....

اسمی ندارم

من متولد 27 خرداد سال 91 هستم.

خوشحال می شم منو به عنوان پسر خودتون قبول کنید

من گاز نمی گیرم.

روی دست میام.

تازگیا یاد گرفتم آواز هم می خونم...بالاخره پسریم دیگه......!!!

مامانم رنگش دارچینی بود..بابامم خاکستری بود...

اگر قصد خرید منو داشتین..آقا حامد تا آخر این هفته وقت داره...

بهش زنگ بزنید..یا ایمیل بزنید...یا اس ام اس بدین...

قیمتم هم...150 تومنه...البته خیالتون راحت باشه..من پاکستانی نیستم...

تا بیست سال دیگه پیش خودتونم!!!!


تازشم..کلی غذا می خورم...هم ارزن می خورم و هم تخم کتون

عاشق جوونه ی گندم و گندم خیس و نرمم

از خوردن سیب و خیار هم لذت می برم...

تخم آفتابگردون هم یکی دیگه از غذاهای مورد علاقمه...

هویج کم می خورم ولی عاشق کاهو ام و گشنیز...

اینکه چیزی نیست..یه تخم مرغ برام بذار...اگر گذاشتم بمونه!!!

تازه قاتل هر چی ذرت هم هستم...!!!

خلاصه اگر منو بگیری ..باید ازینا بهم بدی..دیگه!!!



اینم عکسامه:




و اینم فیلم منه که روی دست میام....


              دریافت فیلم



آقا حامد امکان ارسال منو نداره...اگر می تونید خودتون بیاید منو بخرید...

ولی قبلش حتما اینجا رو بخونید...

نظرات 10 + ارسال نظر
رضا چهارشنبه 29 شهریور 1391 ساعت 08:09

سلام حامدجان فیلم پسرتو نشدببینم که!!!!!!!!
راستی جای تخفیف نیست ؟البته ببخشیدپرسیدم

صادقی چهارشنبه 29 شهریور 1391 ساعت 14:38

من ی جفت عروس مولد به تضمین خریدم و دوروز پیش من بودن به حدی که این دو روز لونه رو پسندیدن وداخلش خوابیدن و به گفته دوستم تا 4 روز دیگه تخم مذاشتن اما از بد شانسی من بال نر رو قیچی نکرده بودم وفرار کرد از توی حیاط ورفت حالا مادش هی تو لونه میخابه بنظرشما امکان داره تخم نطفه دار بذاره؟اصلن تخم بذاره؟راستی ی نر دیگه انداختم کنارش که باهم دعوایی ندارن امکان داره بعنوان جفت قبولش کنه یا کار اشتباهی کردم انداختم کنارش؟لونه بذارم باشه که توش بخوابه یا بردارم؟لطفا کامل راهنماییم کنید ممنون

صادقی چهارشنبه 29 شهریور 1391 ساعت 14:59

سلام بنظر شما واسه عروس نر دارچینی بهترین زن چه رنگیه؟و بچه هاشون چه رنگ میشن؟

محمد چهارشنبه 29 شهریور 1391 ساعت 15:15

سلام اقا حامد وایت فیس دارچینی و نقره ای از چه پدر ومادری در میاد؟مرواریدی صورت سفید چی؟ممنون

ضیا چهارشنبه 29 شهریور 1391 ساعت 22:09 http://tootiyan.blogfa.com

سلام اقا حامد.با اجازتون یک وبلاگ راه اندازی کردم که من با افتخار شما رو لینک کردم.اگه قابل بدونین من رو هم لینک کنید.با تشکر
http://tootiyan.blogfa.com

احمد - گلچین پنج‌شنبه 30 شهریور 1391 ساعت 03:03

سلام به دوستان عزیز

ایام فانی گذشت و به ناچار تصمیم به فروش عروس هلندی بسیار دوست داشتنی خودم را گرفتم.

دودوخان (اسم عروس)از هوش بالایی برخوردار است و کاملا رام و دستی می باشد و 5-6 کلمه هم به واضحیت و با تن صدایی عالی حرف میزند.

متاسفانه به دلیل مشغله کاری زیاد وقت برای اموزشش نذاشته ام و بیشتر کلمات هم خودش یاد گرفته است و به صورت حضوری باهاش کار نشده.

بنده تضمین میکنم که در صورت اموزش سخنگویی به صورت حضوری کلمات بیشتری هم یاد خواهد گرفت.

این عروس ما از 2 سال کمتر سن دارد.

قابل ذکر است که این عروس فقط به یک نگهدارنده خوب داده می شود.

قیمت:400 هزار تومان (مطمئن باشید همچین عروسی را تو بازار کمتر از 500 هزار نمیدن)

تحویل به صورت حضوری و یا ارسال امکان پذیر می باشد.

عکس ها:
http://iranparrot.ir/images/324uk3xjru3j2trwgv00.jpg

http://iranparrot.ir/images/s9t2crxwvcloyg9p8k.jpg

(کلیپ سخنگویی در صورت تمایل به ایمیل خریدار ارسال می گردد)

با تشکر و سپاس : احمد

احمد - گلچین پنج‌شنبه 30 شهریور 1391 ساعت 03:06

سلام به ایران پاروتی های عزیز...

1 عدد عروس لوتینو ماده بسیار زیبا برای ارائه به دوستان اماده است.

این عروس 1 سال 9 ماه سن دارد و تازه به بلوغ رسیده است و بدجور مستی میکند(اماده ی جفت خوردن است)

همچنین استیل بسیار زیبایی دارد و دارای تاجی بزرگ(بدون طاسی سر) و پر و بالی براق و تمیز است .

من خودم قصد داشتم این خوشگله را جفت بزنم که متاسفانه وقتش را ندارم.

تحویل به صورت حضوری و یا ارسال امکان پذیر می باشد.

قیمت:200 هزار تومان

عکس ها:
http://iranparrot.ir/images/dzfmana3hj7qk4t90kab.jpg

http://iranparrot.ir/images/64l8g4pc11eh3l2pf49t.jpg

با تشکر و سپاس : احمد

احمد - گلچین پنج‌شنبه 30 شهریور 1391 ساعت 03:08

سلام به دوستان عزیز

1عدد عروس لوتینو ماده بسیار زیبا برای ارائه به دوستان اماده است.

این عروس 1 سال 9 ماه سن دارد و تازه به بلوغ رسیده است و بدجور مستی میکند(اماده ی جفت خوردن است)

همچنین استیل بسیار زیبایی دارد و دارای تاجی بزرگ(بدون طاسی سر) و پر و بالی براق و تمیز است .

من خودم قصد داشتم این خوشگله را جفت بزنم که متاسفانه وقتش را ندارم.

تحویل به صورت حضوری و یا ارسال امکان پذیر می باشد.

قیمت:200 هزار تومان

عکس ها:
http://iranparrot.ir/images/dzfmana3hj7qk4t90kab.jpg

http://iranparrot.ir/images/64l8g4pc11eh3l2pf49t.jpg

با تشکر و سپاس : احمد

Farid پنج‌شنبه 30 شهریور 1391 ساعت 18:06

سلام
عروس جوجه فقط همینو دارید؟! من ابلق میخوام اگه دارید ممنون میشم بگید

حسین شنبه 8 مهر 1391 ساعت 19:13

سلام، من الان از عید تا مهر ماه یه جفت عروس هلندی (ماده سفید، نر طوسی) جفت انداختم و از عید تا حالا خیلی جفتگیری کردن، اما از تخم خبری نیست، ماده خیلی هم توی لونه جا گرم کرده اما خبری از تخم نیست به نظر شما من چی کار کنم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد