مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها
مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها

نمونه ای از قفس های مناسب عروس هلندی

قفس هایی که در زیر مشاهده می کنید، تنها نمونه ای از قفس های مناسب برای عروس  هلندی هستند. در کل هر چقدر قفس پهن تر باشه، قفس مطلوبی هست...


نظرات 2 + ارسال نظر
محمدی زاده پنج‌شنبه 13 بهمن 1390 ساعت 15:03

من تو ایران به سه نفر مطمئنم
یکی تو شهر خودم اصفهان که میگه جفتهای من آذربایجانیه که خودم وارد میکنم جفت خاکستری و لوتیون رو میده 350..میگه جفتام پاکستانی نیست.حالا نمیدونم چه فرقی بین پاکستانی و آذریایجانی هست،شما میدونین؟
یکی شما و یه نفر دیگه ام تهرانه

پیمان یکشنبه 16 بهمن 1390 ساعت 02:05

سلام
عکس این قفس ها که گذاشتین قفس کاسکو هست که سقفش هم از بالا باز میشه شما جایی گفته بودین که قفس کاسکو مناسب عروسها نیست چون جای پای مناسبی نداره واسه بالا پایین رفتن عروس حالا تکلیف چیه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد