مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها
مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها

ویدئویی از تربیت عروس هلندی.....

                            دانلود ویدئو

نظر فراموش نشه

نظرات 5 + ارسال نظر
منصور سه‌شنبه 1 آذر 1390 ساعت 21:41

سلام آقاحامد
عروس ماده شبها که میخوادبخوابه میره کنج قفس البته بالای دیواره یک پاشو اینور میزاره وپای دیگشو اونطرف قفس درروز هم همینطوردرضمن حالتش هم حالت پف کرده است حال سئوال من اینه که مشکلی که براش نداره یا بیمارکه نیست؟ممنون میشم منو راهنمایی کنید

ریحانه سه‌شنبه 1 آذر 1390 ساعت 22:22 http://justiiin.blogfa.com

سلام اقا حامد.مرسی از جواباتون.گفتم جوجه دومشونم دنیا اومد.یعنی توی لونه بود من دیدم داره تخمشو میشکنه دیروز.بعد امروز نگاه کردم دیدم فقط نصف تخمشو شکسته همونجوری مونده.زنده بود.گفتم نکنه از گشمگی بمیره.برشداشتم و پوست تخمشو خودم کندم.یکی از بالاش و کمرش چسیده بود به پوست داخل تخم.اروم جداش کردم.بعد گذاشتمش سر جاش تو لونش.بعد یه ساعت دیدم عروس نر جوجرو برده پیش جوجه قبلی و نشسته روش.یکم خیالم راحت شد.اما جوجه خیلی ضعیف به نظر میرسه.نمیدونم پدر مادرش بهش غذا میدن یانه
نظر شما چیه؟

ریحانه سه‌شنبه 1 آذر 1390 ساعت 22:30 http://justiiin.blogfa.com

مثل همیشه مطالب سایتت عالللللللیییییییییییییییه

میگم یه بخشم بزارین واسه انتخاب اسم برای عروس هلندی
.اخه من خیلی درگیرم.هنوز اسم برا جوجه انتخاب نکردم.

پیمان سه‌شنبه 1 آذر 1390 ساعت 23:04

سلام من عروسم مریض شده بود بردمش دامپزشک(دامپزشکی دانشگاه تهران) معلوم شد یه قارچ تو رودشه یه باکتری هم تو داستگاه تنفسیش دارو تجویز کرد الان 6 روزه بهش دارو میدم حالش بهتر شده ولی مثل قبل مریضیش سرحالو کنجکاو و پر جنب و جوش نیست داره دوران نقاهت رو طی می کنه یا دلیل دیگه میتونه داشته باشه؟اخه دامپزشک گفت اگه بعد از 4روز خوب نشد عروستو بیار تزریق کنیم حالش به بدی اول مریضیش نیست ولی سرحالم نیست 2باره ببرم دامپزشک؟(داروهایی که تجویز کرده بود اینان فلوکونازول100/انروکین10%/ویتاسید(مولتی ویتامین+امینواسید))

پیمان پنج‌شنبه 3 آذر 1390 ساعت 15:25

سلام در مورد حموم کردن عروس هلندی سوال داشتم من عروسمو بردم حموم زیر اب گرفتم که بشورمش اصلا نمیذاشت بشورمش بااینکه در کل اصلا گاز نمیگیره تو حموم داشت دستمو تیکه پاره میکرد وحشتناک ودردناک گاز میگرفت یه جوری شستمش اوردم با سشوار خشکش کردم (این نره بود)اینطور که نمیشه وان هم که میزارم تو قفسشون باز حموم نمیکنن حمومم نمیشه برد میمونه حموم به روش ابپاش که اینطور خوب تمیز نمیشن مخصوصا لوتینوها که رنگ روشن دارن پراشون چرک میشه کامل تمیز نمیشه و اینطور چرک و کثیفی میمونه مخصوصا تو پرهای زیزیشون راه حل دیگه واسه حموم کردن چی میتونه باشه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد