مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها
مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها

اموزش مصور تشخیص تخم نطفه دار عروس هلندی


بنا به درخواست دوستان تصمیم گرفتم عکس های مختلف و دقیق تری از نطفه دار بودن تخم ها در عروس ها هلندی برای کاربران قرار داده تا دوستان به راحتی بتواند تشخیص بدهند.


تشخیص نطفه دار بودن تخم عروس هلندی بسیار با اهمیت است زیرا:

با تشخیص عدم نطفه:


می توان مانع ضعیف شدن عروس ها شد

می توان عروس ها را تقویت نمود

می توان به عقیم بودن آنها پی برد.

می توان به وجود بیماری ها پی برد.


از طرفی دیگر زمانی که تخم ها دارای نطفه باشند ، با اطمینان خاطر می توان رژیم غذایی مناسبی را برای عروس های خود فراهم سازید.برای کسب اطلاع بیشتر به اینجا مراجعه نمایید.


حال بهتر است از روی تصاویری که خود برای شما تهیه کرده ام به راحتی به وجود نطفه ها پی ببرید:






نظرات 3 + ارسال نظر
masoud سه‌شنبه 17 آبان 1390 ساعت 00:08

سلام.من تو لونه عروسم که الان رو تخم نشسته هیچی نریختم.مشکلی پیش نمیاد؟

محمد علی نژاد پنج‌شنبه 22 دی 1390 ساعت 14:13

با سلام نام وسیله ایکه بوسیله آن به تخمها نور تابانیده اید محل تهیه و قیمت آن مورد سوال من است سایت شما بسیارجامع وکامل است خیلی دوست دارم فرصت پیدا کنم و دارنده عروس هلندی شوم فعلا بوقلمون مرغ کبک اردک و مرغ شاخدار دارم موفق باشید

غزل دوشنبه 7 اسفند 1391 ساعت 00:08

سلام اقا حامد ما یک جفت عروس گرفتیم 15 بهمن
2تا تخم گذاشتن تا 23 بهمن شد 5 تا اما تا الان هیچ کدوم در نیامد ما از کجا بفهیم اینا هرز هستن؟ یا جوجه دارن؟/ همسرم خیلی نگران.. همش میگه چرا در نمیایید.. همش میگه حتما نطفه دار نیستن.. اگر ممکنه بگید تخمه کی در میاد اصلا چه مدت؟؟ اقا حامد خواهش میکنم جواب بدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد