مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها
مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها

پاسخ به سوالات

الیاس

با عرض سلام
سایتتون واقعا عالیه
جداً خسته نباشید
یه سئوال داشتم
من حدود دو ماهه که یک عروس هلندی نر دارم.خیلی اهلی هست.خوب هم میخونه.کلی هم ناز میده.حتی میاد سر سفره و باهامون غذا میخوره :D
دو روز پیش رفتم و یک عروس هلندی ماده خریدم.من نمیدونستم که عروسای هلندی خیلی سخته که جفت بشن.حالا عروس ماده و قتی به نر نزدیک میشه یا حتی میخواد از کنارش رد بشه، عروس نر شروع میکنه به جیغ زدن و نوک میزنه بهش.
با این اوصاف شما چی پیشنهاد میکنین؟چیکار باید کنم؟
ممنون


با سلام و ممنون از لطف شما

عروس نر شما درسنی به سر می بره که اصطلاحا به آن سن سلطه طلبی می گن یا به عبارتی دیگه  زمانی که به بلوغ جسمی کامل که میرسن دچار چنین وضعیتی شده و احساس سلطه جویی در ناحیه ی زندگی خودش می کنه.و این مدت گذراست و ظرف شش ماهه دیگه کاملا برطرف می کنه و شما هم کمی صبور باشید.

درصورتی که می خواید جفت های موفقی داشته باشید پیشنهاد می کنم عروس جدید را از قفس نر جدا کنید تا اینکه هر دو به آمادگی کامل برسند.

یک نکته ی دیگه ای هم که وجود داره اینکه عروس ها خود ،جنسیت یکدیگر را بهتر تشخیص می دهند و ممکن است عروسی که به شما فروخته اند ، عروس نر باشه.

لطف کنید عکسش را به ایمیلم پست کنید تا خاطر جمع بشید.


میثم

تشکر فراوان از راهنماییهاتون دوست عزیز
سپاسگذار


خواهش می کنم اگر سوالی هست در خدمتم.


نظرات 1 + ارسال نظر
میرحامد دوشنبه 16 آبان 1390 ساعت 13:24

نور لامپهای مهتابی قدیمی هم واسه عروس ضرر داره واینکه من یه عروس هلندی ماده ی مرواریدی دارم ولی منقارش سیاهه اخه تو عکسی که شما گذاشتین منقار همشون سفیده با یه عروس نر خاکستری جفتش انداختم میخاستم بدونم بچه هاشون چه مدلی در میاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد