مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها
مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها

پاسخ به سوالات

ali

حامد جان ببخشید باز هم منم! آقا این بچه های من لب به سیب، موز و تخم مرغ نمیزنن! اما جعفری (بخصوص ساقا اش) و جوانه گندم رو میبلعند! خیلی هم امتحان کردم با مواد غذایی مختلف اما حتی طرفشم نمیرن چه برسه به اینکه بخان مزه مزه اش کنن. حالا توصیه شما چیه؟ ممنون از لطفت پیشاپیش..


باسلام خدمت شما


بهترین روشی که من تابه حال در مورد عروس های بد ذاعقه امتحان کرده ام ، استفاده از روش زور است.

از آنجایی که سیب بهترین و مفید ترین میوه است نخوردنش یک پوئن منفی است.

لطفا تمامی غذاهای عروس خود را به مدت کوتاهی (یک ساعت الی یک ساعت ونیم بردارید.)

حال که شدیدا گرسنه هستند ، از ناچاری خورده و علاقمند می شوند.

اگر باز هم پافشاری کردند تسلیم شید.و بهتره از میوه هایی مثل خیار و کاهو استفاده کنید.

استفاده از جعفری کم کنید ، و خوردن جوانه ی گندم هم به طور مداوم تاثیرات منفی به بار میاره.

اگر باز هم سوالی بود در خدمتم

نظرات 2 + ارسال نظر
پدرام جمعه 31 خرداد 1392 ساعت 17:16

سلام خسته نباشید داداش حامد.من ی هفتس ی عروس ماده گرفتم بایدچیکارکنم تا ی کم شیطون بشهو از این سکوتش دربیاد.دارم نگرانش میشم.ممنون از راهنماییتون

پدرام یکشنبه 2 تیر 1392 ساعت 00:12

سلام؛من ی عروس8ماهه ماده خریدم5روزه تازه ازدسم گندم خیس میگیرهو میخوره به نظرشماامکانش هست به حرف بیاد؟اصلأمیوهوسبزیجات نمیخوره چیکار کنم؟ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد