مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها
مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها

عروس خانگی یا عروس مغازه ای؟


امروزه با گسترش دنیای تکنولوژی و فناوری نقش طبیعت در زندگی انسان ها به مراتب کمتر شده به طوری که امروزه افراد کمتری اقدام به نگهداری حیوانات با وجود مشغله ی شهری و شغلی خود می کنند.

حال مکانها و قرارگاههایی در قسمت هایی از شهرها و استان ها برای فروش حیوانات تعبیه شده اند و هرچند که تکمیل هستند ولی همواره آگاهی کامل از سلامتی آنان برای خریداران یک معضل بزرگی شده است زیرا بارها و بارها حیواناتی با ویروس های متعدد و خطرناکی به خریداران فروخته شده و سبب یک عمر بیماری خانواده می شود.

با این حال این پست را در پاسخ به درخواست های متعدد دوستان گشودم تا اطلاع بیشتری در این زمینه در اختیار آنان قرار دهم.


عروس هلندی را می توانید به دو شیوه تهیه نمایی: عروس مغازه ای  و عروس هلندی خانگی


که هر کدام دارای یکسری مزایایی و یک سری معایبی هستند.


عروس مغازه ای:

وقتی که شما اقدام به خرید عروس هلندی از پرنده فروشها می نمایید قدرت انتخاب بیشتری دارید زیرا تنوع رنگ و نژاد ها بسیار زیاد است همچنین امکان کاهش قیمت یا تخفیف وجود دارد. که این از مزایای خرید از مغازه ها است

و از معایب آن می توان: ناآگاهی نسبت به سن عروس. نا آگاهی از سلامتی کامل عروس خود.نا آگاهی دقیق نسبت به جنسیت عروس خود.و ناتوانی در رام کردن عروس به دلخواه خود.

و مهمترین کیس آن ، سلامتی عروس است زیرا که شخصا در بسیار ی از پست ها شاهد کلاه برداری پرنده فروش ها و فروختن عروس های بیمار به آنان بوده ام که نه تنها سبب ضرر مالی به صاحب آن شده بلکه ضرر های جانی و بیماری های مختلفی مانند انگل ها و بیماری های قارچی و پوستی را به همراه خواهد داشت.



عروس خانگی:

از جمله مزایای آن می توان به آگاهی داشتن به جنسیت آن، به سن آن ، اطمینان خاطر از سلاتی وی به طور قطع زیرا درصورتی که بیمار بود سبب بیمار شدن سلول خانگی می شد، درصد جفت خوردن بیشتر است، تسهیل در رام شدن آنها و به طور کل می توانید یک عروس سالم و بدون هیچ نقصی و همچنین شناسنامه دار (آگاهی از والدین آنان)تهیه نمایید.


معایب:

معمولا تنوع کمتری را شاهد خواهید بود. قیمت کمی بالاتر ولی در عوض اطمینان بیشتر دارید.

ممکن است پرنده کمی دیر به شما عادت کند(به خاطر عادت نمودن به صاحب قبلی خود)

معمولا افراد کمتری اقدام به فروش عروس هلندی خانگی خود می نمایند.


با این وجود شما کدامیک را ترجیح می دهید..............؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد