مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها
مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها

پاسخ به سوالات

hoda

با سلام و عرض خسته نباشید.

چند روز هست که مدفوع عروس هلندیم به رنگ مایل به کرمی درامده وبه دفعات زیاد مدفوع می کندو هم چنین 6 ماهش است.

ایا مشکل خاصی دارد؟


باسلام خدمت شما دوست محترم

تغییر رنگ مدفوع عروس شما تنها نمی تواند نشانه ای از بیماری باشد.معمولا بیماری ها علاوه بر تاثیرگذاری بر دفع پرنده ها یک سری علائمی در رفتار و حالات آنان پدید می آورد.

در خصوص دفع مکرر هم باید گفت که یک امر طبیعی است و در این سن سوخت و ساز بدن بالاست و حتی ممکن است تا چهار ماه دیگر هم ادامه داشته باشد(بستگی به نژاد و منقطه ی جغرافیایی دارد)

مشکل خاصی وجود ندارد و ممکن است تغییر رنگ مدفوع ناشی از استفاده ی چندین نوع غذا با یکدیگر باشد که معمولا بعد از دو روز به رنگ عادی خود باز می گردد.


پریسا

مرسی از راهنمایی کاملتون. از اونجا که شمال زندگی میکنم حتما سعی میکنم یه چوب مناسب پیدا کنم. سوال زیاد دارم ولی اول تمام مطالب سایتو می خونم بعد مزاحم می شم. بازم ممنون


خواهش می کنم. و چون گفتید که در شمال زندگی می کنید به دلیل رطوبت زیاد تلاش کنید تا حتی الامکان عروس خود را از نور آفتاب بهرمند سازید (رطوبت زیاد بدون نور خورشید سبب فلج شدن پرنده می شود)=عدم جذب کلیسم بدن توسط د3


نظرات 1 + ارسال نظر
hoda سه‌شنبه 19 مهر 1390 ساعت 20:08

با تشکر از راهنمایی شما
یک سوال دیگه داشتم که عروسم مدفوع بسیار سفتی پیدا کرده و بعضی اوقات به سختی دفع می کند البته ۲ روز است که این اتفاق افتاده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد