با سلام خدمت همه دوستان. هدایتی هستم از استان یزد و علاقه بسیاری به پرورش و تکثیر پرندگان زینتی بالاخص مرغ عشق و عروس هلندی دارم. هدف از ایجاد این وبلاگ آشنایی دوستان با این پرنده زیبا و دوست داشتی است و سعی می کنم در حد توان و دانش و تجربیاتم به شما دوستان عزیز کمک کنم.

بنده حدود 3 سالی می شه که به صورت حرفه ای شروع به احداث اتاق پرورش و تکثیر مرغ عشق کردم و شکر خدا در تکثیر و تقویت نژاد مقاوم تر این پرنده موفق بودم. به طوری که این پرندگان سازگاری کامل به هوای آزاد در تابستان گرم یزد را دارا می باشن. البته نکاتی در پرورش در هوای آزاد وجود داره که انشالله در پستهای بعدی به درخواست دوستان براتون میگم.

در مورد فروش باید متذکر بشم که در استان یزد پرنده فروشی به تعداد کافی هست ولی چون خودم در اوایل برای خرید بهشون مراجعه کردم و با برخورد بد آنها مواجه شدم و تلاش کردن به هر طریقی و با هر قیمتی پرنده های خودشون رو بفروشن قصد کردم در صورت امکان به همشهریان خودم در استان یزد به قیمت عادلانه و توافقی مرغ عشق واگذار کنم. البته شرط دارم اونم این که قول بدید از این پرنده ها به نحو احسن مراقبت کنید و در صورت عدم تمایل به نگهداری بعد از گذشت یک هفته می تونید معامله رو فسخ کنید.

نکته: ارسال به هر نقطه از شهرستانهای دور و استانهای هم جوار وجود ندارد و فقط فقط خرید حضوری.

برای خرید می تونید با شماره 09386539459 تماس بگیرید.

دوستانی که قصد دارن عکس مرغ عشقهای خودشون رو به بقیه دوستان نشون بدن می تونند عکسشون رو به من میل کنند و بنده براشون توی وبلاگ در قسمت (عکسهای مرغ عشق دوستان) قرار می دم.

ممنون که به این وبلاگ سر زدید.

/**/

جدیدترین عکسهای جوجه های عروس هلندی

خب اینم عکس های جوجه های عروس هلندی که الان 30 روزه شونه و بسیار پر سر و صدا... عکس بهتر نتونستم بگیرم یکی از جوجه ها زیر بال مادرش دقت کنید خودتون متوجه میشید



عکس جوجه لوتینو عروس هلندی

با سلام خدمت دوستان گلم. تعدادی از دوستان خواستار تصاویر جدید از جوجه لوتینو که قبلا عکس 45 روزگی شو قرار داده بودم هستن. بفرمایید...



جدیدترین عکسهای جوجه مرغ عشق




با سلام خدمت همه دوستان دو تا عکس از جوجه جدید که فکر کنم لوتینو بشه براتون گذاشتم البته این جفت خوبی هست ولی چون در نقل و انتقالات یلاقی به داخل زیرزمین تخم ها اسیب دید و فقط یکی از جوحه ها بیرون اومد






فروش 2 عدد عروس هلندی دارچینی (گل باقالی) زیبا

سلام به همه همشهریان عزیز. 2عدد از عروس هلندی های زیبام رو برای فروش قرار دادم. هر 2دارچینی هستن و حدود 7 ماه دارن و بسیار باهوش البته فرصت دستی کردن ندارم ولی چون به اقتضای سن شون آماده دستی شدن دارن بهتر دیدم این 2تا رو در اختیار دوستانم قرار بدم که انشالله شما زحمت دستی کردنش رو بکشید. لطفاً درباره قیمت نپرسید چون من قیمت نمی دم شما از بیرون قیمت بگیرید هرچی گفتن من کمتر می دم مطمئن باشید با تشکر.


فروخته شد




فروش فوری مرغ عشق

با سلام خدمت دوستان خوبم. به علت اینکه دارم مرغ عشقا رو از زیرزمین به روی حیاط انتقال می دم و فضای کافی برای نگهداری ندارم تعدادی از مرغ عشق ها والبته جفت های تخم گذار به قیمت خوبی به فروش می رسد. دوستان یزدی خودم اگر مایل بودن با بنده تماس بگیرند. این نکته رو متذکر بشم که از شهرستان خواهشاً تماس نگیرن بنده به علت اذیت شدن پرنده ارسال به شهرستان ندارم مگر اینکه خودشون زحمت بکشن تشریف بیارن و ببرند. نکته دیگه اینکه چون تعداد جفتها تخمگذار زیادن عکس قرار نمی دم می تونید تشریف بیارید و انتخاب کنید. درباره قیمت هم توافقی هست قیمت خاصی رو ذکر نمی کنم.


فروخته شد

آیا مرغ عشق و عروس هلندی می توانند در یک قفس با یکدیگر زندگی کنند؟

آیا مرغ عشق و عروس هلندی می توانند در یک قفس با یکدیگر زندگی کنند؟

این مسئله به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله می توان به تفاوت های شخصیتی آنها اشاره کرد.

ادامه نوشته

زندگی مسالمت آمیز مرغ عشق و عروس هلندی

با سلام خدمت دوستان خودم. امروز تونست یه فیلم از قفس زمستانه پرنده هام براتون بگیرم. که می تونید اینجا مشاهده کنید.در این فیلم نحوه زنگی مسالمت آمیز مرغ عشق و عروس هلندی کاملا ملموس هست. ولی باید متذکر بشم که در همه موارد اینگونه نیست و امکان زد و خورد وجود داره از دوستان خواهش می کنم که این کار نکن و اگر چاره ای نداشتن (به علت کم بود جا) حتما یه مشورتی با کوچیکشون داشته باشن که انشالله مشکلی براشون پیش نیاد.


غذا دادن والدین به جوجه ها

چند وقت پیش تونستم چند تا عکس خوب از زمانی که ماده به جوجه هاش غذا می ده بگیرم.


ادامه نوشته