مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها
مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها

جدول سنی عروس هلندی به انضمام مراحل رشد


نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 ساعت 14:31

سلام آقا حامد
باتشکر از وب بسیار خوب و مفیدتون!
من یه عروس نر خاکستری از حدود 5 سال پیش داشتم، چونکه شرایطشو نداشتم براش جفت نگرفته بودم، تا اینکه اخیرا فضاش فراهم شد و حدود1ماه پیش یه ماده ی زرد رنگ( احتمالا ابلق باشه) براش گرفتم، قفسشم طبق دستوراتی که شما زحمت کشیدین و گذاشتین آماده کردم( لونه ی سفالی و ...) ، داخل لونه هم برگ خشک شده ی درخت رو خورد کردم و ریختم ولی همشو ریختن بیرون.
الان روزانه جفت گیری انجام میدن وتوی لونه هم میرن البته نره خیلی بیشتر میره.
با توجه به اینکه شما توی مطالبتون گفتین ماده حداکثر18 روز بعد از اولین جفت گیری تخم میزاره ، میخاستم بدونم بنظر شما چرا هنوز خبری از تخم نیست با اینکه بیشتراز 25 روز از اولین جفت گیریشون گذشته؟
ممکنه لونه مشکلی داشته باشه؟
من بوشهر زندگی میکنم و الان دیگه هوا خیلی گرمه، ممکنه بخاطر گرما هم باشه؟یا اشکال دیگه ای هست که من نمیدونم؟
ممنون میشم راهنماییم کنین
ببخشید طولانی شد

ECMN دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 ساعت 14:33

سلام استاد

مطالب سایتون رو دیدم ، خیلی کامل مفید و عالی بود
امیدوارم روزی مطالب سایتتون در مورد لاوبرد همانند ککاتیل کامل و پربار بشه

یک پیشنهاد هم داشتم /// اگه بتونید یک وبسایت جداگانه برای لاوبردها تهیه کنید بسیار عالی هست

با آرزوی موفقیت
شاد باشید

مهران دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 ساعت 23:08

سلام.خسته نباشید
چندتا سوال داشتم.
۱_حداکثر اختلاف سنی بین جفت های عروس چقدر میتونه باشه؟
۲_دراینکه نر کوچکتر از ماده باشه یا ماده کوچکتر از نر باشه تفاوتی هست؟
۳_عروس لوتینو بالغ رو چطور میشه شناسایی کرد و سنش رو تخمین زد؟
۴_برای سلامتی عروس ماده بهتره سالی چند بار ازش جوجه بگیریم؟
۵_عروس ماده ای که جوجه هم میده چند سال عمر میکنه؟
۶_عروس ها از سومین بار به بعد معمولا چندتا تخم میزارن؟
۷_ایا همه عروس لوتینو ها سرشون کچله؟تا چه سنی این کچلی باقی میمونه براشون؟
۸_سوال اخرم اینه ک اگه یه جفت عروس داشته باشیم و فرضا اسمش رو جفت الف بزاریم و جوجه این جفت با جوجه یه جفت دیگه جفت شده باشه و اسمشونو جفت ب بزاریم،جوجه جفت ب میتونه با جوجه جفت الف جفت بشه؟!!!!!!!
ببخشید که پیچیده شد و بازم بخاطر سوالات زیادم معذرت میخوام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد