مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها
مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها





من ساکن رشت هستم ، و عروس هلندیم ( عروس هلندی خاکستری )  را گم کردم. حدسم این بود که کسی که عروس منو پیدا کنه باید این صفحه را بخونه، لطفا التماس میکنم، اگه کسی پیدا کرده خبر بده، حتی بیشتر از قیمت آن مژدگانی میدم. تو راخدا کمک کنین.



تلفن: 09113335619.

نظرات 1 + ارسال نظر
wiki پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1392 ساعت 14:27

گـــمشده !!!
نر خاکستریم به اسم مانی که حدودا دو سال سن داره گم شده.من ساکن رشت حوالی محدوده جانبازان هستم.نمیدونم بچه های رشت این پیام میخونن یا نه.اما اگه پیداش کردین بهم زنگ بزنید.خواهش میکنم
09111488820 مهدی

این آخرین عکسی بود که ازش داشتم
http://s4.picofile.com/file/7738995264/Image2089.jpg

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد