مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها
مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها

ویدئوی ارسالی کاربران:جوجه عروس....

                            دانلود ویدئو

نظرات 2 + ارسال نظر
پوریا جمعه 5 اسفند 1390 ساعت 13:19

سلام خسته نباشید.میخواستم بپرسم عروس هلندی هم پر ریزان داره یا نه؟اگر آره در چه سنی و در این زمان چه کار هایی باید انجام داد؟همچنین ریزش پر میتونه دلایله دیگه ای داشته باشه یا نه؟ممنون.

محمدی زاده جمعه 5 اسفند 1390 ساعت 18:14

سلام.من 4 روزه در لونه رو باز کردم و 3 روزه دارم آوی مینرال ترکیه ای میدم.از دیروز صبح فقط شاهدونه دادم.طرافای ظهر بود که ماده کسل شد در صورتی که اول صبح خیلی سر حال بودند.علت کسلیشون چیه؟
دمای اتاق 25-26 درجه هست. و نور کافی و مناسب میرسه بشون.راستی صبح هم یکم هویج رنده شده و سیب دادم و لی نخوردن.ولی رژیم دیروزشون فقط شادونه بود.و همین سیب و هویج که سیب و هویج رو نخوردن.امروز شاهدونه رو کم کردم و ارزن و تخم کتون اضافه کردم و همچنین نخود پخته و بروکلی دادم.که بازم یکم نخود پخته فقط خوردن و اون دون ا رو.ولی امروز سرحال تر بودن.
علت کسلیشون چیه؟
راستی نر هر موقع سرش رو طرف بدنش و پاهاش میبره یه 3-4 تا عطسه پشت هم میکنه.خودشم که میتکونه خیلی پر ریزه و کرک مانند ازش میریزه.علتش چی؟
جا آبیشون از این مرغ عشقیاس برا همین نمیتونن حمام کنن.تا حالا هم حمامشون ندادم.علت عطسه ها چی؟
ببخشید زیاد شد.ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد