مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها
مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها

ویدئو:آموزش تقلید صدا به عروس هلندی

این ویدئو حاوی یک سزی توضیحات و نکات کلیدی مهم در آموزش تقلید صدا به عروس هلندی را برای عموم مردم توضیح داده.

                      دانلود ترجمه ی ویدئو

             دانلود ویدئو

نظرات 3 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 11 بهمن 1390 ساعت 01:21

سلام دوست عزیز

میخواستم بژرسم علت چیه که عروی جفت گیری میکنه تو مدت طولانی یعنی بیشتر از ۱۵ روز ولی تخم نمیذاره؟!!!!

محمدی زاده سه‌شنبه 11 بهمن 1390 ساعت 10:14

سلام.شرمنده مزاحم شدم.میشه عکس اون جفتی که خدمتتون گفتم رو برا شما بفرستم که تشخیص جنسیتی بدین.
آخه به یکی نشون دادم گفت لوتیونی که میگه ماده هست که نره. یعنی میگفت ممکنه جفت نر باشن.

nima چهارشنبه 12 بهمن 1390 ساعت 15:13 http://talae.persianblog.ir

باسلام وبتون عالی خیلی جالب ...
من هی میام وبتون وهوس میکنم یک جفت بخرم ولی میگم من که بلد نیستم اگر بطور مختصر از تشخیص نروماده وبالغی ان ها بگید ممنون مشم منتظرتان هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد