مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها
مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها

ویدئو : عروس هلندی که با آهنگ نواخته شده ی کیبورد، می خواند!

نخستین نامزد موزیک آکادمی....



                                       لینک دریافت

نظرات 1 + ارسال نظر
محسن دوشنبه 24 تیر 1392 ساعت 12:24

سلام آقا حامد عزیز
من یکی از جفتام در تاریخ 4 تیر امسال شروع به تخم گذاری کرد و کلا سه تا تخم گذاشت و در تاریخ بیست تیر هر دو از خوابیدن روی تخم هاشون امتناع کردن وقتی تخمها رو شکستم یکی از تخم ها که ترک خورده بود جنینش نصفه تشکیل شده بود ولی دو تای دیگه از تخم ها فاسد نشده بودن ولی جنینی هم درونشون شکل نگرفته بود البته این موضوع برای صاحب قبلیش هم پیش اومده و بعد از گذشت ده تا دوازده روز هر دو از روی تخم بلند شدن من فک میکردم با تقویتشون و دادن قطره آد س ای بتونم مشکل رو حل کنم اما ظاهرا نشد.
حالا سوالم اینه که به اینها یکبار دیگه یک ماه استراحت بدم و بازم تقویتشون کنم بعد اگه بازم اینجوری شد نرش رو عوض کنم یا نه از همین الان برم دنبال یه نر ؟
سوال بعدیم در خصوص سر و صدای صبحشونه که بعد از برداشتن لونه زیاد شده و مدام جیغ میکشن.
ممنون میشم زودتر جوابم رو بدین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد