مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها
مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها

دمای مورد نیاز جوجه های عروس هلندی تا استقلال

از آنجایی که کاربران از بنده سوالات متعددی در مورد دمای نگهداری جوجه های عروس هلندی می پرسیدند و می پرسند، تصمیم گرفتم تنها در یک پست به صورت جدولوار ، دماها رو بنویسم و پرورش دهندگان هم حتما از این جدول کپی برداری کرده و نگهداری کنند.


لازم به تذکراست که بنده این جدول را مورد استفاده قرار داده و اینکه این جدول طرح شده توسط بنده نیست بلکه بنده چندین سال قبل نمونه ی این جدول را از مقاله زیر تهیه کردم و لازم می دونم منبع را هم ذکر کنم:

the parrot university at hatman aviary. the basics handfeeding and weaning.


نظرات 2 + ارسال نظر
mohamad javad دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 15:54 http://hsh.blohfa.com

سلام من یه قفس بزرگ با چوب و طوری مرغی دادم نجاری برامبسازه ولی متاسفانه از چسپ چوب اسنفاده کرده و روی چوبام ریخته حالا باید چی کارکنم ؟؟؟؟؟؟؟

حامد مهدوی نراقی پنج‌شنبه 13 تیر 1392 ساعت 21:16

سلام باتشکر اززحماتتون من یه جفت عروس دارم که از عید تاحالا دوبار جوجه دادن باراول 2تاوالان 3تا .نربازهم مستی میکنه درحالی که بزرگترین جوجه جدیدشون 8روزست ومشکل اینه که فکرکنم ماده هم از 25روزگی همین کاروبکنه ودوباره تخم بگذارند بهترین راه حل برای جلوگیری از تخمگذاری مجددشون چیه؟تاضعیف نشند.
جوجه های سری قبل جداکردم ودرقفسی درکنار والدین هستند کاکل ندارن چون نرکنده بوده وهنوز رشدنکرده ولی غذافقط ارزن وکمی تخم مرغ میخورن چی بدم که خوب چاق بشن اونا 60روزه هستند.ممنون اگه میشه به ایملم خبربدیدتاازپاسختون مطلع بشم نمیرسم هرروز سربزنم 25521

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد