مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها
مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها

نظر سنجی از کاربران وبلاگ

مباحث مربوط به عروس هلندی در حال اتمام هستند.


حال از دوستان و کاربران عزیز وبلاگ نظر سنجی کرده و قصد دارم نظرات خودشون رو درباره ی اهداف آینده ی مطالب وبلاگشون حتما بگن


  1. طبق نظرسنجی گذشته که چندین ماه بر روی وبلاگ انجام شده، نتیجه شد که مبحث بعدی بررسی فوق تخصصی در مورد طوطی های کوتوله باشه به همین خاطر مبحث بعدی ، طوطی های برزیلی هستند و به نظر خودم اینقدر اطلاعات در پرورش این سری پرنده دارم که حداقل مطالب وبلاگ در مورد طوطی برزیلی یا لاوبرد تا سال 95 طول بکشه به همین خاطر قصد دارم هر چه زودتر مباحث مربوط به لاوبرد ها رو شروع کنم.
  2. مورد بعدی مطالب پیشین وبلاگ هست که اختصاص به عروس هلندی داشته و قصد دارم همان مطالب رو به شیوه ای دیگه در اختیار جهانیان بذارم (سورپرایز)
  3. مورد سوم، سایت ویکی بردز یا همان دانشنامه ی تخصصی پرندگان هست که قصد دارم نظر  شما رو در این مورد جویا بشم که آیا ادامه ی مطالب در همین وبلاگ ادامه پیدا کنه یا اینکه  مطالب جدید رو در وبسایت منتشر کنم؟با کدام مورد راحت تر هستید؟

لطفا نظرات و پیشنهادات و انتقادات خودتون رو هر چه زودتر اعلام کنید...تا با نتیجه گیری کلی از نظرات تمامی دوستان....ادامه ی فعالیت های وبلاگ شروع بشه.

نظرات 8 + ارسال نظر
فرید سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 17:34

سلام حامد جان
راستش با دیدن این نوشته از دستت دلخور شدم.مدت ها قبل بهم قول دادی درباره بیماری گوارشی هلیکوباکتری در عروس حتما یه نوشته بذاری.
بدون شک این موضوع و بیماری مبتلا به خیلی از دوستان هست و باهاش درگیرن.علایمی مثل خمیازه های عجیب و غریب و سر تکون دادن های پی در پی رو من حداقل در ده تا عروس دوستان دور و برم دیدم.
من خودم تا مدت ها فک میکردم این حالت نوعی خمیازه کشیدن و یا استراحت دادن به مجرای گوارشیه پرنده س در حالی که میتونه عدم توجه بهش باعث مشکلات بدون جبرانی بشه.
ممنون میشم در این مورد حتی اگر رفرنس یا مطلب ترجمه نشده ای هم باشه معرفی کنی.
میدونم که حتما خیلی از دوستان دعاگوت خواهند بود.
باز هم ممنونم.

علی سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 19:56

با سلام
در طول این مدت من زیاد شما را اذیت کردم ( بابت پرسیدن سوالات زیاد) ائلا" عذرخواهی میکنم و همچنین تشکر فراوان از مطالب بسیار آموزنده شما در رابطه با عروس هلندی و نهایتا" پیشنهاد میکنم مطالب جدید لاوبرد در ادامه همین سایت منتشر شود.

مصطفی سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 21:54

خسته نباشی مرد
در طول سال 100% برای دوستان سوالاتی راجع به عرس هلندی پیش میاد . و به نظر من برای اینکه سوالات جدید با مطالب طوطی برزیلی تداخل نداشته باشه . بهتره وبلاگ یا وبسایت جداگانه داشته باشه
اینطوری برای هر پرنده یه وب مستقل داری

مصطفی سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 21:57

راستی یه سوال
با این همه اطلاعات و علاقه و طرفدار
چرا یه فکر فروشگاه نیستی ؟؟

حانیه پنج‌شنبه 12 اردیبهشت 1392 ساعت 21:12

سلام.خسته نباشید.مطالب رو در همین وبلاگ بزارید تا امکان دستسی بهش برای همه حت اونایی ک با گوشی میان راحتتر باشه.لطفا هرتصمیمی میگیرید درمورد مطالب.به فکر اونایی ک با گوشی میان هم باشید.متشکرم

علی جمعه 13 اردیبهشت 1392 ساعت 16:02

با سلام .لطفا در رابطه با داروهای ضد عفونی کننده لانه ;قفس و خود پرندگان نیز توضیحاتی بفرمایید.

ارمین یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 ساعت 07:50

سلام لطفامطالب رو درهمین وبلاگ ادامه دهید .درمورد شاه طوطی هم بحث کنید متشکرمیشوم

ابراهیم پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1392 ساعت 15:58

وبسایت جداگانه حامد جان

جداگانه!!!!

خیلی ها وقتی میان و صفحه وبلاگ رو باز می کنن دوست دارن یه مطلب جدید درباره عروس هلندی ببینن!!! چون 9 ماه اینجوری بوده!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد