مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها
مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها

اطلاعیه

دوستان و کاربران عزیز همیشگی وبلاگ، قصد دارم هرچه زودتر مطالب مرتبط با عروس هلندی را به پایان رسانده و مباحث جدید و کاملا تخصصی در مورد لاوبرد ها و پاراکیت ها شروع کنم...



اگر هر گونه وقفه ای در به روز رسانی وبلاگ پیش آمده و یا در دریافت سوالات خود دچار مشکل شدین..عذر خواهی می کنم و سعی می کنم جواب تمامی ایمیل ها و سوالات کاربران رو هر چه زودتر بدم....و مباحث جدیدتر رو شروع کنیم...



از اینکه همراه  و حامی همیشگی وبلاگ خودتون هستید...

سپاسگذارم

نظرات 3 + ارسال نظر
karim جمعه 4 اسفند 1391 ساعت 08:47

نـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه تو رو خدا
هیچ وقت عروس ها رو فراموش نکن
مرسی

نهال چهارشنبه 16 اسفند 1391 ساعت 00:15 http://paradox1389.blogfa.com

سلام.خسته نباشید من یه جوجه لوتینو گرفتم فکر می کردم نر هستش فقط هم قصد سرگرمی بود .خیلی رام هست سر سفره میاد و... الان یک سالش تموم شده و تخم گذاشته .از اونجایی که جفت نداره می خوام بدونم الان باید براش جفت بگیرم و چطور مطمئن باشم با عروسی که میخرم جفت گیری می کنه؟؟

kami چهارشنبه 23 اسفند 1391 ساعت 10:25

سلام من همیشه تلفنی مزاحم شما میشم دیگه روم نمی شه زنگ بزنم شرمنده
الان عروس من رو تخم و روزای اخر و از ساعت 7 صبح تا 9 10 میاد بیرون بنظرتون تخما رو باز می کنه و مشکلی پیش نمیاد؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد