مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها
مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها

روش تعیین جنسیت عروس هلندی ها براساس تجربه ی یک کاربر

آقا امید


mikham beheton amozesh bedam ke chejor bayad taeen jensiat kard . in ravesh ra mishavad bar roye har 2aroos ahli va vahshi injam dad . khob shoroh mikonim.miri kenar arooset ye seday AAAAAA ya EEEEEEE ya OOOOOO dar miari ke aroosa be mizare boldand bodan seda sareshon ro tekon midan ke in seda barashon nahanjare khob .motmaeaan hame aroosa sareshon ro tekon midan ama khob havaset bashe ke avalin aroosi ke saresh ro tekon mide on made ast .(mitoni emtehan koni bad to web bezari ) ama taman bego ke man ino ravesho pida kardam . in ravesho man bar roye 10 12 ta aroos ke nemishnakhtameshon ham injam dadam be ghir az aroosaye khodam


کاربران در صورت امکان امتحان بفرمایند و گزارش کنند!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
mohammad یکشنبه 22 بهمن 1391 ساعت 16:48

سلام برای ماده عروسم یک نر لوتینو گرفتم. 2بار تخم کردن ولی نتفه نداشته در صورتیکه جفت کاری کردن امکانش هست که عقیم باشد؟
لطفا راهنماییم کنید چیکار کنم؟

ناهید دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت 08:33

یک جوجه عروس هلندی لوتینو دارم که تقریبا 35 روز داره . هنوز با سرنگ بهش سرلاک انسانی ( گندم و میوه و شیر) و آرد ارزن و آرد برنج و کمی آرد تخمه آفتابگردان و هر سه روز یک بار سه قطره مولتی ویتامین هم میدم.
چون شنیده بودم که پودر پوست تخم مرغ برای زیبایی پرها و استحکام پرها و سرعت رویش پرها و استخوانها عالی است و اینکه میگویند پرنده پرهایش زیبا و زیاد میشود و برای پشت سر عروس لوتینو که کچل است عالی است برای همین تعدادی پوست تخم مرغ خانگی و محلی گرفتم و نیمساعت جوشاندم تا ضدعفونی شود و بعد از خشک شدن آنها را به صورت آرد درآوردم.
میخواهم هر وقت که سرلاک بهش میدم یک مقدار از این را در غذایش بریزم وبا سرلاک بهش بدم.
استاد من نمیتونم که سرلاک انسانی را قطع کنم چون فقط به این دسترسی دارم و شما لطفا با توجه به همین غذایی که بهش میدم جواب من را بدهید.
ولی اول منتظر جواب و تاییدیه شما هستم . اگر موافق هستید به چه مقدار و چند روزری یکبار بهش بدم؟
از شما متشکرم استاد.

اوا دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت 15:23

سلام اقا حامد.من یک جفت عروس دارم فکرکنم ۲سالشون نشده باشه . حدود ۱ساله دارمشون امامدتیه عروس مادم بنظرمریضه غذاش خوبه اماپرهاش روی قسمت فوقانی بدن روی برامدگی بالها(زمانی که نشسته) مثل شکسته یا خردشده بنظرمیاد گاهی قوز کرده میشینه . باهم جفتگیری دارن اماتاحالا تخم نکردن .بنظرتون چکارکنم چون باهم جفتن بخوام ماده روعوض کنم عروس نرم اذیت میشه

shiva سه‌شنبه 24 بهمن 1391 ساعت 12:43

سلام
خسته نباشید
من یه جوجه برزیلی دارم و به علت اینکه با عروسم نمیسازن و دعوا میکنن میخوام بفروشمش. میخواستم اگه زحمتی نیست آگهی کنین.
عکس و مشخصات رو ایمیل کردم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد