مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها
مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها

اطلاعیه در مورد سوالات

از دوستان و کاربران گرامی خواهشمندم



در صورت ارسال هر گونه ایمیل ، به هر طریقی ..لطفا نشانی ایمیل خودشون رو وارد کنن ، در غیر اینصورت به سوالات دوستان جوابی داده نمیشه..چرا که هیچ آدرسی برای پاسخ سوالاتشون وجود نداره.....



نظرات 1 + ارسال نظر
ستاره یکشنبه 17 دی 1391 ساعت 04:19

سلام ...لطفا اگه میشه به سوالم جواب بدین .. من یه عروس نرو ماده ی اهلی دارم که اینا بعد یک سال بهمن سال پیش جفت گیری کردن و اسفند تخم گذاشتن و ماده 4 تا تخم گذاشت که 2تاش جوجه شد و یکیش موند که الان بزرگ شده بعد اون نرو ماده ی ما باز تخم گذاشتن یعنی جوجشون که به دون خوردن افتاد باز جفت گیری کردنو تخم گذاشتن من تخمارو نگاه کردم نطفه داشت اما باز نشد ما 3ماه یعنی تابستون لونه رو جم کردیم دوباره از مهر اینا تخم گذاشتن باز من نگاه کردم نطفه داشت اما باز نشد باز تخماشون ...اینا هم تخماشون بعد 20 روز که باز نمیشه دوباره جفت گیری میکنن باز تخم میزارن ..اگه هم لونرو رو برداریم نر خیلی داد میزنو اذیت میکنه لطفا 1. بگین تخما چرا باز نمیشن چیکار کنم باز شه ؟ حتی محیطشونم مرطوبه من یه کاسه گذاشتم رو شوفاژ که رطوبت بهشون برسه کف لونه هم خاک اره تمیز داره ... 2. اینکه اینا پشت سر هم بعد هر باز نشدنه تخما باز جفت گیری میکنن ماده تخم میزاره ماده اذیت میشه درسته ؟ چیکار کنم یه مدت جفت گیری نکننو ماده تخم نذاره ....چون هر دو بعد اینکه تخمشون باز نمیشه هر دو میخوان هم نر هم ماده که جفت گیری کننو باز تخم بزارن خیلی علاقه به تخم و رفتن به لونه و خوابیدن رو تخما دارن ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد