مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها
مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها

فروش سه عدد از عروس هلندی های خودم


سه جوجه...یک عدد پسر...دو عدد دختر

یک پسر خاکستری روشن  سه ماهه

یک دختر خاکستری روشن  سه ماهه

و یک دختر گل باقالی         پنج ماهه



نکاتی در مورد تغذیه:


علاقمند به:

ارزن ، کتان، گندم خیس شده، جوانه ی گندم،  تخم مرغ آبپز به همراه زرده، کف دریا، هفت تخم،

و تخم آفتابگردان

علاقه مند به میوه ها و سبزیجاتی از جمله: سیب، خیار، هویج،کاهو، کلم، ذرت


ویژگی ها:


کاملا خانگی، غیر پاکستانی، گاز نمی گیرند، روی دست می آیند، علاقمند به بوسه،

از دست غذا می گیرند...تا حدودی علاقمند به نوازش


             این هم لینک ویدئو جهت انتخاب پرنده و آشنایی به رفتارپرنده


قبل از خرید فراموش نشه که حتما این بخش مطالعه کنید تا مشکلی برای شما و سایر خریداران به وجود نیاد!!!


نظرات 5 + ارسال نظر
صادقی پنج‌شنبه 30 شهریور 1391 ساعت 23:27

سلام
حامد جان در راستای سوال قبلم عروس مادم با نر فراریش چندین بار جفت گیریشو خودم دیدم و الانم که با نر جدید بدون هیچ اشنایی قبلی انداختمش امروز خودم جفت گیریشونو دوبار صب وعصر دیدم اما ماده همش تو لونه میخوابه و نر جدید بیرون کسل میشینه و ی بار به زور انداختمش تو لونه ماده پاشو گاز گرفت و بیرونش کرد اما خود ماده ام که بیرون میاد اخلاقش با نر جدید خوبه وحالا بنظرت چیکار کنم؟تخم ممکنه نطفه دار بذاره؟راستی این نر جدید تلاشی برای رفتن ب لانه نمیکنه.لانه رو بردارم؟بدارم باشه؟نرو جدا کنم؟

آرمان یکشنبه 2 مهر 1391 ساعت 22:13

داداش حامد مجددا سلام
داداش بالخره تونستم دوبار برم سر وقت لونه 4 تا تخم گذاشتن عکسم انداختن دوربین فلاش داشت عکس گرفتم آیا نور فلاش ضرری برای تخم ها و والدین نداره و چند درصد احتمال داره اون چهار تا تخم به جوجه بشن حداقل چندتاش

آرمان دوشنبه 3 مهر 1391 ساعت 17:30

داداش ببخشید که این همه کامنت میزارم
من عروسهام همونجور که گفتم توی یه قفس بزرگ تو حیاط هستن سر و صدا براشون بدنیس که رو تخم خوابیدن راستی حامد جان این روهم بگم که خیلی مهمه عروس هلندی ها تو سخت ترین شرایط هم جوجه هاشون روبزرگ میکنن وبهشون غذا میدن ؟ ممنون

س جمعه 26 آبان 1391 ساعت 22:09

سلام
پسر ۳ ماهه را فروختین یا هنوز دارینش ؟ اگه درینش چند میفروشین ؟ من دنباله ۲ الی ۳ ماهه بودم اما فکر کنم تا الان ۵ الی ۶ ماهه شده باشن

شادی سه‌شنبه 15 مرداد 1392 ساعت 16:12 http://shadi2003.blogfa.com

سلام میتونم بپرسم قیمت عروس هاتون چنده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد