مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها
مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها

برنامه ی غذایی برای جفت های جوجه دار

برای پرورش جوجه هایی سالم جدول غذایی پایین به شما پیشنهاد می گردد:







دانلود مقاله

نظرات 5 + ارسال نظر
رضا دوشنبه 27 شهریور 1391 ساعت 08:50

سلام حامد جان مرسی ازسایت کامل وجامعت.من علاوه برعروس(۱جفت) یک ملنگوی ماده هم دارم میشه این طوطی باعث ناراحتی عروسام شده باشه چون دائم می لرزن؟البته اتاقشون جداست گاهی همدیگرو اتفاقی میبینن ولی صدای داد ملنگوم بلنده.راستی راجع به ملنگومیشه اطلاعاتی بدین چون یکهوجیغ میکشه سرت رومیبره .رودست میاد بوس میده سوت میزنه ولی حرف بلدنیست فکرکنم ۳سال به بالاست چون عنبیه چشمش نباتیه
راستی ببخشید زیادسوال کردم ولی عروسام اصلا؛میوه نمی خورن فقط ذرت وجوانه دوست دارن چطور بهشون میوه بدم حتی حبوبات روهم نخوردن

امیر دوشنبه 27 شهریور 1391 ساعت 10:01

راستی حامد جان

من وقتی دستمومو میبرم تو قفس پرنده شروع به بال زدن و در رفتن میکنه

حدودا 1 ماه باید منتظر بمونم و بعد اموزش رو شروع کنم؟؟

برای رام کردن این نوع عروس ها باید چیکار کنم؟
مرسی

امیر دوشنبه 27 شهریور 1391 ساعت 10:01

راستی حامد جان

من وقتی دستمومو میبرم تو قفس پرنده شروع به بال زدن و در رفتن میکنه

حدودا 1 ماه باید منتظر بمونم و بعد اموزش رو شروع کنم؟؟

برای رام کردن این نوع عروس ها باید چیکار کنم؟
مرسی

امید دوشنبه 27 شهریور 1391 ساعت 13:49

سلام آقا حامد
من ی جفت عروس دارم که وقتی خریدمش هفته بعد برام 5تا تخم کرد و2تاش بزرگ کرده . وقتی که جوجهاش 1/5.2
ماهه بودن من ی جفت عروس دیگه گذاشتم پیششون اما الان 1ماهی گذشته اما هنوز تخم نگذاشتن مشکل میتونه از کجا باشه . حتی جوجه هاش هم خودم بزرگ کردم رام هستن اما تو قفس پیشه باقیه است

ضحی کریمی جمعه 31 شهریور 1391 ساعت 19:31

سلام من همون qpd ;vdldهستم .می شه لطفا جوابمو رو سایتتون بزارید. حتما باید بدونم. جدیدا دستو می بریم پیشش وقتی بیرون قفسه با دهنه باز میدوه میاد. من از گاز گرفتن پرنده خیلی می ترسم. چیکار کنم؟ حتی دستکش هم می پوشم ولی بازم می ترسم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد