مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها
مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها

جدول غذایی جهت آماده کردن پرنده ها برای تکثیر

جدول غذایی که در پیش روی شماست تنها مختص جفت های تازه کاری هستند که شما قصد جفت زدن و تکثیر آنها را دارید..لذا استفاده از این جدول برای سایر پرنده ها من جمله مولد، جوجه ها، تک پرنده و پرنده های بالغ اکیدا ممنوع!!!





                                                دانلود جدول غذایی


دانلود جدول غذایی ،سرور دوم

نظرات 5 + ارسال نظر
نازی. پنج‌شنبه 23 شهریور 1391 ساعت 18:11

سلام قیمت جفتها و امکان ارسال به شهرستان رو میشه توضیح بدید

امیر پنج‌شنبه 23 شهریور 1391 ساعت 19:33

سلام آقا حتمد

من یکی از کلیپ هایی که پرنده شما (عروس هلندی) اواز میخونه میزارم و پرندم میشنوه انگار حالت تهاجمی میگره و شروع به جیغ داد میکنه
و به دیواره قفس میچسبه
میخواستم ببینم برای چیه؟

کمتر از یک هفته ست که خریدمش

آیا به خاطر نا اشنا بودن محیط این کارو میکنه میخواد از قفس خلاص بشه؟

ممنون

ارمان جمعه 24 شهریور 1391 ساعت 10:25

سلام

من یه طوطی دارم که هنوز را نیست

کم کم داشت بهتر میشد ولی هی سر و صدا میکرد که انگار میخواست بیاد بیرون

ولی وقتی خواستیم بیرونش بیاریم بشدت ترسید و گاز میگرفت و الان دوباره ترسش بیشتر شده

چیکار کنم

مرسی

مینا شنبه 25 شهریور 1391 ساعت 10:45

سلام .ببخشیداین برنامه غذائی قابل پرینت شدن نبود

امیر.س دوشنبه 5 فروردین 1392 ساعت 19:49

سلام
آیا شما امکان ارسال عروس هلندی به شهر های مختلف رو دارید؟ چه جوریه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد