مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها
مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها

فروش عروس هلندی نر وایت فیس کاربران

از آقای بهروز حسینی


عروس وایت فیس نرمه که خیلی هم آمادست اینا دوتا بودن که به عنوان نروماده بهم دادن ولی از قرار جفتشون نر بودن من اون یکیو زدم با آلبینو این یکی طفلی بیکار موند ...الان هم خیلی آمادست و مرتب آواز میخونه ولی چون شرایطشو ندارم میخوام بفروشمش ... ... قیمتشم گذاشتم 200...
 ...
من شیراز هستم اینم شماره تلفنمه :09177395166...میتونم ارسالشم کنم

نظرات 4 + ارسال نظر
ضیا جمعه 17 شهریور 1391 ساعت 08:02 http://ghooghooli.blogfa.com

سلام حامد جان .ممنون از فضایی که ایجاد کردی و راهنماییمون میکنی
من ۲ روز پیش.۲تا عروس جوجه هلندی که تقریبا ۲۵ روز سنشونه .پر کامل در اوردن و پرواز میکنن .پیشه مامان .باباشون بودن که بهشون غذا میدادن خریدم.همراه با این ۲تا خوجه یه جفت هم گرفتم که ۴ تا تخم کردن. همه رو ۵۵۰ گرفتم .همه هم لوتینو هستن
الان با مشکل مواجه شدو
۱. اول اینکه این ج.جه ها رو هنوزم با سرنگ تغذیه کنم.دستی هم نیستن .اینقدر دستمالیشون کردم که دیگه گازم نگرفتن.ولی هی پرواز میکردن و به در و دیوار میخوردن.
باید جداشون کنم.پرهاشون رو قیچی کنم یا نمی خواد.چطوری اهلی بشن.غذاشون رو چکار کنم لب به غذا نزدن ولی اونجا که با پدر مادرشون بودن تخم مرغ رو گاز میزدن.....لطفا راهنماییم کن
۲. ثانیا این جفتی که روی تخم خوابیدن روزه اول اصلا نیومدن بیرون از لونه ولی این ۲ روز هی میان بیرون و تا منو میبینن خودشونو میزنن به قفس و با حالت ترس دوباره وارد لونه میشن.هر وقت سر زده میام ببینم اروم میبینم داخل نیستن.اول شهریور تخم گذاشتن .حیفه تخمهاشون خراب بشه.چکار کنم اومتر بشن خیلی وحشت زده هستن .از اهواز اوردمشون خرمشهر.ممنون میشم راهنماییم کنی.اگه لطف کنی شماره تماس من ۰۹۳۵۹۲۱۷۰۷۱ یه پیام بده تا تماس بگیرم.تا حالا تجربه داشتن عروس هلندی نداشتم

ارمان جمعه 17 شهریور 1391 ساعت 18:55

سلام حامد جان


من قصد خرید طوطی عروس هلندی رو دارم

من چند مغازه سر زدم

یه طوطی نر دیدم که فروشنده قیمتشو 130 و سنش 1 سال

اعلام کرد

به نظر شما مشکلی داره ؟ یهنی سن طوطی بالغ نباید بیشتر باشه؟

یا خسلی پرنده هاش تحک نداشتن این میتونه به خاطر جو اونجا باشه؟

ممنون

محمد یکشنبه 19 شهریور 1391 ساعت 01:09

سلام حامد جان خسته نباشید .
حامد جان شرمنده مدفوع عروسم دو هفته است که زرد رنگ شده و هیچ مشکلی دیگه ای ندارد باید چیکار کنم ممنونم از همکاریتون .

سعید دوشنبه 20 شهریور 1391 ساعت 01:41

سلام حامد جان
من دو جفت برنده دارم که در هردو جفتم یکیشون لوتیونه.یکی ماده .یکی نر.اینا بعد دو دوره تخم گداری شروع به پرریزی شدیذ کردن نره دیگه پرریزی نمیکنن انا ماده هنوز در حال پرریزیه به حدی که بدنش داره لخت میشه و رویش مجدد پر کمه اگرم هست پرها سیاه شده ورشد نمیکننمخصوصا قسمت سر وگردن.راستی مدفوع ماده رزد وشل شده.راستی اینا مشکوک به سالموتلا بودن ب دستور دامپزشک ی دوره انروسین دادم چون جوجه هاشون تو تخم میمرد.هر هفته سه روز مولتی ویتامین.دان تقویتی وبلال میدم.با این توضیحات بنطرتون مشکل رویش پر و سوختن اونا از کجاست ایا حل میشه؟مدفوع ذرد ابکی چی؟مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد