مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها
مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها

پاسخ به سوالات...

یحیی

سلام حامد جان

عروس های من 2 تا جوجه زیر 1 سال هستند..

اصلا علاقه ای به میوه و جوانه و از این جور چیزها ندارن!
فقط همون دون رو میخودن !
چکارشون کنم ؟ مشکلی داره؟؟

سلام

حتما عادتشون بدین بخورن وگرنه برای جفت زدن و تکثیر با مشکل رو به رو می شین!!!

مثل بی نطفه بودن تخم ها...

لطفا سعی کنید عادتشون بدین..در کنار غذای مورد علاقه شون براشون بذارید...

اگر نتیجه نداد..حتما هفته ای سه  مرتبه از یک مولتی ویتامین  حاوی ویتامین های مختلف استفاده کنید...حتما!!!


مسیح

سلام
من یک عروس تازه بالغ ماده دارم که میخوام یک جفت براش تهیه کنم.
ایا میتونم عروس های جفت نشده را درون یک قفس بزرگ(ماکائو)بزارم و از غذاهای مست کننده استفاده کنم تا جفت بخورن؟ و دیگه از قانون های جفت زدن که در این سایت و سایت های دیگه ذکر شده پیروی نکنم اخه بسیار زمان گیره
از لطفتون سپاس گذارم

سلام

بله..قفس مشکلی نداره ولی بهتره از قفس استفاده کنید که فاصله ی میله ها از هم حداقل یک سانتی متر  و حداکثر دو سانتی متر باشه

اگر از روش های جفت زدنی که توی این وبلاگ یا سایر سایت های دیگه استفاده نکنید..ممکنه عروس هلندی هاتون جفت بخورن ولی  ممکنه خیلی زمانبر از روش های گفته شده باشه.


روح اله

سلام دوست عزیز من جوجه عروسام الان 25 روز سن دارن می خوام خودم بزرگشون کنم البته یکیشونو اما نمی دونم چی غذا بهش بدم از بس که انواع و اقسام دستورات توی نت ریخته از شما میخوام راهنماییم کنی

سلام

لطفا لینک های زیر قطعا مطالعه فرمایید

لینک اول

لینک دوم

و از چهل روزگی تا سه ماهگی برای پروش بهتر پرنده لطفا اینجا رو  مطالعه کنید




نظرات 2 + ارسال نظر
مرتضی یکشنبه 29 مرداد 1391 ساعت 00:19

سلام حامد جان

اول از همه عید رو بهتون تبریک یگم!

و بعد اینکه یه نگاهی به موضوعات وبتون انداختم،دیگه دارید میرید سر وقت آموزش خیلی خوبه،مرسی

و اینکه شما تا به حال از غذای مخصوص پاراکیت استرالیایی ورسلا لاگا استفاده کردید؟! استقبال میکنه عروس؟!میترسم بخرم نخورن!

پوریا یکشنبه 29 مرداد 1391 ساعت 11:40

سلام حامد جان.خسته نباشید.من محلول آدث برای جفت هام تهیه کردم و از اون دزی که گفتی براشون گذاشتم.مدام هم از شاهدونه و جوونه ی گندم استفاده میکنم ولی هیچ خبری از جفتیگیری نیست.اصلا رفتارهاشون عجیبه ماده خم میشه ولی نر فقط یه پاشو میزاره رو کمر ماده و بالا نمیره.چی کار کنم؟این محلول آدث چند وقت دیگه جواب میده؟شما تا حالا چنین رفتاری از جفت هات دیدی؟خواهشا راهنماییم کن دارم کلافه میشم از دستشون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد