مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها
مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها

برنامه ی غذایی عروس هلندی ها بالغ و مولد


نظرات 4 + ارسال نظر
abolfazl پنج‌شنبه 29 تیر 1391 ساعت 22:32

با سلام خدمت حامد عزیز
داداش این جوجه عروس من به هیچ عنوان دون خور نمیشه لوس شده اصلا غذا نمیخوره تنها باشه حتما باید پیشش باشیم تا سفیده تخم مرغش رو بخوره امروز اولین روز هست دونه و ارزن براش گذاشتم گاهی باهش ور میره... نمیدونم چیکار کنم دون خور بشه و تنها هم هست چیزی بخوره....
گلوش هم خس خس میکنه هر وقت منو میبینه خس خس میکنه نمیدونم طلب غذا میکنه یا مشکل داره اما وقتی تنها هست اروم هست الان یه 7-8 روزی هست این مشکل رو دارم باهاش... ممنون میشم کمک کنی

سعید جمعه 30 تیر 1391 ساعت 15:20

سلام
عروسامو بردم پیش دامپزشک گفت بیماری سالمونلا{بیماری باکتریایی عفونت روده وتخم دان و...}داره راستی الان 2روزه که دارم دارو میدم لونه رو برداشتم اما عروس ماده ام کف فس تخم گداشته بنظرتون چیکار کنم.مشکلی نداره؟

پیمان سه‌شنبه 3 مرداد 1391 ساعت 11:06

سلام
1.عروسهای من چند روز هست هر روز جفت گیری میکنن هر بار حدود 20 ثانیه ایا این مدت کم نسیت؟
2.حالا که شروع به جفت گیری کردن باید واسشون لونه بذارم؟
3.واینکه به عروسها تو دوران جفتگیری باید چه غذاهایی داد؟
4.ایا هر جفت گیری منجر به تخمگذاری میشه؟اگه بله بعد چند روز از اولین جفتگیری عروس ماده تخمگذاری میکنه؟

میلاد یکشنبه 22 مرداد 1391 ساعت 12:37

سلام
یه عروس ماده دارم تخم هایی که میذاره میگنده و بوی تعفن میده به توصیه دامپزشک چند تا آنتی بیوتیک دادم ولی جواب نداد الان فوزباک گرفتم ولی دستور مصرفش واسه مرغداری نوشته شده و نمیتونم دقیق محاسبه کنم ممنون میشم راهنماییم کنید چطوری استفاده کنم؟
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد