مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها
مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها

نمونه هایی از قفس های گروهی:











نظرات 4 + ارسال نظر
amir شنبه 3 تیر 1391 ساعت 23:57

سلام آقا حامد

میگم این دورگه ی گالاتیل رو دیدی که از کاکادوی گالا و ککاتیل درست شده خیلی عجیب غریبه من گالا رو از نزدیک دیدم حرکاتش سریعه و مثله ککاتیله میگم امتحانتو بگن شاید این دورگه ی عجیب غریب گیرت بیاد .

امید دوشنبه 5 تیر 1391 ساعت 19:14

سلام دوست عزیز
می خواستم بدونم که چرا مدفوع مرغ عشق هلندیم سفید شده ممکنه براش اتفاقی افتاده باشه؟

ترکان دوشنبه 5 تیر 1391 ساعت 22:27

سلام خدمت حامد عزیز.
این جفت من تقریبا یک هفته ای از اولین جفت گیریشون سپری میشه و از آخرین جفت گیریشون 3 روز سپری میشه.با توجه به اینکه تخم گذارین کاملا بر میگرده به آمادگی ماده.چند تا سوال دارم.
اینا که الان سه روزه جفت گیری نکردن و من دیدم دیروز میخواست جفت گیری کنه با اینکه جفتشون آماده این کار بودن ولی جفت گیری نکردن.(البته ممکنه دور از چشم من جفت گیری کرده باشن.چون فصل امتحاناته و من اکثرا تو اتاقم و اینا اکثرا صبح تا ظهر جفت گیری میکنن.)
با این 7 8 بار جفت گیری ممکنه تخمی که 7 8 روز دیگه میزارن نطفه داشته باشه؟(اصولا کدوم جفت گیری ها نطفه میده؟ جفت گیری هایی که طی دوره اوله یا جفت گیزی هایی که نزدیکه تخم گذاریه؟)
اینا گاهی با هم دعوا میکنن .علتش چیه؟.بیشتر موقع خواب و غذا خوردن.
نر که سر ماده رو میخوارونه درست میخوارونه(با جفت گیری ها سر خوارونی نر شروع شده)
ولی ماده که میخوارونه ی پر از کله نر میکنه و نر جیغش میره هوا و دوباره مشاجره میکنن
علتش چیه که ماده بلد نیست سر نرو بخوارونه؟
ماده اصلا نمیره تو لونه.ولی نر یا غذا میخوره یا تو لونه هست.چی کارش کنم که نمیره تو لونه؟
راستی حامد جون ممنون از صبر و حوصله ای که بابت پاسخ به سوالات داری

امید سه‌شنبه 6 تیر 1391 ساعت 15:55

سلام دوست عزیر
می خواستم بدونم که میشه عروسام رو کنار مرغ عشقام و طوطی برزیلیام بزارم مشکلی نداره . عروسام برا جفت گیری مشکلی ندارن تخم میزارن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد