مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها
مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها

ویدئو: دوستی جالب بین عروس هلندی و گربه


دریافت ویدئو

نظرات 5 + ارسال نظر
پوریا شنبه 3 تیر 1391 ساعت 14:24

سلام حامد جان خسته نباشید.من فنچ هام تازه تخم کردن و هیچ اطلاعی در مورد تغذیه ی جفت ها موقع نشستن روی تخم و بعدش یعنی در اومدن جوجه ها ندارم.اگر در این مورد یه توضیح کامل بدی ممنون میشم

رضا شنبه 3 تیر 1391 ساعت 18:25

سلام آقا حامد خوبی؟ یه سوال اورژانسی:
تو بدن قناریم شپش افتاد
شپش هارو ازبین بردم اما قناریم خیلی ضعیف و لاغر و بی حال شدو صداش خیلی خیلی ضعیف
دوستم بهم گفت سفالکسین تو آبش بریز. الان 3روزه میریزم اما فک نکنم تاثیری داشته باشه
راستی 70درصد مدفوعش هم سفیده
ممنون میشم راهنماییم کنی چیکار کنم خوب شه؟
میتونید پاسخ رو به ایمیلم بفرستین

رضا شنبه 3 تیر 1391 ساعت 22:39

اره سفالکسین انسانی!
مگه سفید بودن مدفوع به معنی عفونت نیست؟!
ازونجاییم که صداش خیلی ضعیف و خفه شد ظاهرا گلوش عفونت داره.
از چه میوه هایی استفاده کنم؟
منظورتون از مکمل چیه؟

amir یکشنبه 4 تیر 1391 ساعت 00:53

سلام آقا حامد


این جوجه گوشتی من الان که خوابیده بال سمت چپش مالیده به زمین و اون یکی درست و سرجاش البته باید بگم تکیه کرده به بال سمت راستش و من اصلا به بالش فشار نیاوردم و همینطور در کارتونش زیاد بال بال میکنه شاید خورده به کارتنش ؟!

رضا سه‌شنبه 6 تیر 1391 ساعت 18:45

سلام
حامد جان درمورد قناری مریضم که گفتی گذارش بدم: تتراسیکلین حیوانی که گفتی خریدم
الان 2 یا 3روزه نصف قرصو تو یه لیوان آب میریزم با 15قطره شربت ب کمپلکس قاطی میکنم میدم بهش و هرروز عوض میکنم
شربت رو بخاطر باز شدن اشتهاش ریختم چون خیلی کم اشتها شده بود
یکم بهتر شد و صداشم بازتر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد