مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها
مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها

نمایی از ماده ی عروس خودم ؛ حامل تخم


اگر از بالا به پرنده ی حامل تخم توجه کنید، بدن کمی متمایل به سمت پایین

دم مایل به پایین...

بالها افتاده...

ماده ای که مشاهده می کنید تقریبا یک ساعت بعد اولین تخم گذاشت!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
آرش جمعه 19 خرداد 1391 ساعت 22:36

سلام و خسته نباشید
حامد جان من قبلا به توصیه یه دامپزشک از این پودر ها واسه مرغ عشق هام استفاده کردم، ساخت ایرانه و مخصوص طیوره، نظرت چیه از این ها برای عروس هام استفاده کنم یا از همون قطرها هایی که خودت تو سایت معرفی کردی استفاده کنم؟
http://s3.picofile.com/file/7403508167/vit_1_.jpg
http://s3.picofile.com/file/7403508381/vit_2_.jpg

مرتضی شنبه 20 خرداد 1391 ساعت 00:01

سلام حامدجان

جوجه لوتینو نمیدونم غذا میخوره یا نه! سرش رو ظرف غذاخوری میبره ولی نمیدونم ! نه این و نه خاکستری طلب غذا نمیکنن از پدرومادرشون! تو این سن هم اگه طلب غذا کنن از خودشون صدا در میارن دیگه درسته؟!

شما گفتید زانی میتونم جدا کنم که طلب غذا نکنن! منم همش خونه م ولی صدایی از جوجه ها بابت طلب غذا نمیشنوم! همین کافیه برای جداکردن؟! امکانش هست به خاطر جابه جایی به قفس جدید دیگه طلب غذا نکنن؟! یا ربطی نداره؟!!!

خواهشا بهم بگید بهترین راه ممکن چیه! چون الان تو فرجه امتحاناتم چند روز دیگه امتحانام شروع میشه ! دلم پیش جوجه هاست بیشتر واسه لوتینو نگرانم! خاکستری زرنگتر به نظر میرسه!

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد