مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها
مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها

خارج از مطلب....

یکی از بهترین فیلم های سینمایی که در زمینه ی طوطی سانان ساخته شد، فیلم پاولی که در سال 1998 بود وتوانست جایزه ی آن زمان را از آن خود کند به طوری که امروزه می توان این فیلم را در لیست فیلم های IMBD  مشاهده نمود...

و به نظر خودم یکی از بهترین فیلم های سینمایی بود که باعث ایجاد انگیزه در بنده جهت ورود به زمینهی  پرورش پرندگان خانگی بود...

دوستان و کاربرانی که قصد تماشای این فیلم را دارند می توانند یا به این لینک مراجعه کنند یا با جستجو در اینترنت این فیلم را دریافت کنند(البته بنده  اون زمان فیلم ویدئویی اونو تهیه کردم

ماجرای فیلم:طوطی به نام پاولی اقدام به تعریف کردن داستان زندگی خود برای یکی از نظافت چیان یک باغ وحش کرده و سرانجام به کمک وی بعد از گذشت چند سال به صاحب اولیه ی خود با می گردد...


لینک های دانلود از چند سرور مختلف...

دانلود لینک اولمستقیم

دانلود لینک دوم غیر مستقیم

دانلود لینک سوم غیر مستقیم

دانلود لینک سوم غیر مستقیم

مشاهده به صورت HD


نظرات 1 + ارسال نظر
babak شنبه 23 اردیبهشت 1391 ساعت 02:19

سلام اگه لینک دانلودش رو میزاشتی ممنون مییشدیم من سرچ کردم چیزی پیدا نکردم دنبال فیلم پرنده باز الکاتراز هم هستم تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد