مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها
مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها

عجیب!!!!ولی شدنی........!

تصویری که در پایین می بینید، عکس یکی از جوجه های25 روزه بنده هست...و جالب اینجا که جفت والدین جوجه خاکستری بوده...و بنده طی چهار مرحله از این جفت ، جوجه تکثیرکردم...تمامی جوجه ها رنگ خاکستری بوده...منتها در مرحله ی پنجم تولید مثل آنها  ،متوجه  تولد جوجه گل باقالی شدم...

و سخن پایانی اینکه پیش بینی نژاد جوجه ها امری احتمالی بوده و امکان خطا در آن فراوان هست...

نظرات 5 + ارسال نظر
محمد شنبه 9 اردیبهشت 1391 ساعت 23:27

با عرض سلام و خسته نباشید به دوست خوبم حامد
عروسم جلوی کولر ماشینم بود که شروع کرد بالاشو باز کردن وچرخیدن دور خودش حالتی که از اون باد لذت می برد .من ترسیدم و زود کولرو خاموش کردم به نظر شما گرمشه یا به باد حساسه ممنونم از راهنمایی های خوبتون

mahdi m یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 ساعت 15:53 http://www.damavand-canary.blogsky.com

سلام حامد جان
من وبلاگت رو به اسم "مرجع تخصصی عروس هلندی" لینک کردم. اگه دوست داشتی منو بلینک.
www.damavand-canary.blogsky.com

مرتضی یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 ساعت 23:07

سلام حامد جان

ببخشید از اینکه زیاد سوال میپرسم!

دیروز که داشتم میرفتم دانشگاه برای عروسهام خیلی غذا گذاشتم(ارزن،تخم مرغ،گندم خیس + تخمه ) امروز که اومدم خونه دیدم همشو خوردن! تو لونه رو یه نگاهی که انداختم دیدم 2تا از 5تخم جوجه نشدن و یکی از جوجه ها دمه سوراخ لونه بود! (فکر کنم مرده! ) تفریبا میتونم بگم یه 8ساعتی بدون غذا بودن تا من بیام خونه! آیا این میتونه باعث مرگ جوجه شده باشه؟!
اصلا رفتار عروس با جوجه ی مرده چیه؟! میندازتش بیرون؟! اگه ارتفاع 10سانتی متری وجود داشته باشه چی؟! بازم میتونن اینکارو بکنن؟! یا علت دیگه ای وجود داره؟! فعلا نه اون 2تخم و نه جوجه رو دست نزدم!

حالا میخواستم نظر شما رو در مورد اون 2تخمی که جوجه نشده و اون یه جوجه ای که افتاده تو لونه! چیه؟!
2تا جوجه هام یکشون 10روزه و یکی دیگه8 روزش!

اولین سری که من دارم ازشون جوجه میگرم! بعد از 7ماه! (به گفته فروشنده قبلا جوجه گرفتن ازش! )
اینم باید بگم که کف لونه چیزی نیست! آخه هرچی پوشال چوب بود رو ریختن بیرون حتی خاک اره ها رو !!!

ببخشید از اینکه طولانی شد!

و ممنون از اینکه با حوصله جواب سواتمون رومیدی!

ارش دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 ساعت 19:00

سلام و خسته نباشید...
میخواستم ببینم باد پنکه به صورت ملایم و غیر مستقیم برای پرنده مشکل ایجاد نمیکنه؟
مرسی

تینا شنبه 21 اردیبهشت 1392 ساعت 01:52

سلام.میخواستم بدونم اگه عروس ماده خاکستری و نر هم لوتینو باشه و فرضا هردو خالص باشن جوجه هاشون چی میشن؟
یکم م درباره دادن دارو انگل ب عروس تو ضیح بدید.
ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد