مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها
مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها

ویدئو:عروس هلندی تایپیست

                                     دانلود ویدئو


نظرات 3 + ارسال نظر
وحید دوشنبه 7 فروردین 1391 ساعت 00:38 http://www.vahicl.blogfa.com

سلام دوست عزیز
اول از همه بابت سایتی که درست کردی ازت تشکر میکنم
دوم اینکه من میخوام یه عروس هلندی جوجه رو بخرم حدودا چقدر پول بابتش بدم خوبه که سرم کلاه نزارن !؟؟؟!
و در آخر میخوام بدونم که از نظر استعداد و هوش فرقی بین عروس نر و ماده هست یا نه !؟؟؟!
ممنون میشم که جوابم رو هر چه زود تر بدید چون تا چند روز آینده من یه عروس میخرم و واقعا" واقعآ" به تجربیات شما احتیاج دارم
ممنون

محمدی زاده دوشنبه 7 فروردین 1391 ساعت 01:35

سلام. عیدتون مبارک
این عروس نر ما گاهی اوقات ماده رو میزنه.با توجه به اینکه یک بار جفتگیری کردن(دیدم اینو) و طبق گفته فروشنده قبلا جوجه دادن مشکلی هست؟

اینا همش شبا دم در لونه میخوابن.یعنی دم در ورودی لونه یه چوب هست که رو اون میخوابن(فکر کنم مطمئن ترین جا برای خواب باشه) ولی خیلی کم توی لونه میرن .شایدم اصلا توی لونه نرن.من اول عید در لونه رو باز کردم.مشکل تو لونه نرفتن چیه؟

لونه ام از این ام دی اف هاست.طولشم 28 و عرض و ارتفاع 18 داره.
راستی لونه طوری نصب شده که روی در روبرویی قفس نصب شده.یعنی مثل قفس های صنعتی که در کنار داره و لونه اونجا نصب میشه نیست.روی در روبرویی قفس نصب شده عیبی نداره؟

راستی این نره شبا که چراغ روشن میشه شروع میکنه به ریتمیک خوندن ولی در طول روز فقط جیغ میزنه.مشکل کجاست؟

به جز جوانه گندم که پرنده رو قوی و مست میکنه چه جوانه ای برای مستی و قوی شدن خوبه؟؟؟ اشکالی نداره انواع جوانه ها رو هر روز استفاده کنیم؟(مثلا امروز گندم فردا ماش پس فردا عدس و .و....)

لطفا اگه یشنهادی دارین بدین...

مرتضی چهارشنبه 9 فروردین 1391 ساعت 01:23

سلام حامد جان

قبلا یه عکس از عروست که آماده تخمگذاری بود گذاشتی تو وب،یادته که؟! میخواستم بدونم چند روز بعد تخم کرد؟!

و اینکه تو این شرایط دیگه نباید بهشون مولتی ویتامین داد؟! شاهدونه و تخم گشنیز چطور؟!
آخه بعضیا میگن تو این شرایط فقط باید ارزن و تخم کتان و تخم مرغ آبپز و جوانه گندم داد! شما هم این رو تایید میکنید؟!

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد