مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها
مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها

دانلود ویدئوی جدید:آواز عروس هلندی :بری باخ

                                دانلود ویدئو

نظرات 4 + ارسال نظر
مرتضی شنبه 27 اسفند 1390 ساعت 00:09

سلام

یه سوال دوباره برام پیش اومد

عروس نرم تقریبا دوروزه غروبا تا نیمه شب بیشتر تو لونه میمونه تا اینکه من روی قفسش ژارچه میندازم میاد بیرون! (دلیل پارچه انداختن واسه سرماست! انشاا.. چندروز دیگه که هوا خوب شد پارچه نیمذارم) میخوام بدونم علتی داره تو لونه موندن؟ یعنی نزدیک شده تخم گذاشتنشون؟! و اینکه پارچه انداختن رو قفس با این تفاسیر مشکلی نداره؟!
اولین تجربمه واسه همین سوالام زیاده !!
خوشحالم که پیشنهادمو قبول کردی!
اصولا آدمی هستم که پیشنهاد و انتقاد زیاد میکنم وقتی میبینم کسی هست که گوش کنه بیتر راهنمایی میکنم!

مرسی از وقتی که برای سوال بچه ها میذاری!

مرتضی یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 23:26

سلام دست عزیز

باز هم پیشنهاد داشتم برای وبتون! که اگه انجام بدید خیلی به دوستان کمک میکنید! و فکر میکنم استقبال هم میشه! این طرح رو بیشتر وبسایتهای رسمی انجام میدن! البته اینم بگم که این بستگی به این داره که آیا وقت اینکار رو دارید یانه! اینو واسه این گفتم که نگید اون گود نشستمو میگم لنگش کن! ولی در حد یه پیشنهاده دیگه!

همونطور که گفتم اگه وقتشو دارید یه زمانی رو تعیین کنید در هفته و یه ساعت به خصوص رو و یه آیدی تو یاهو بسازید و اون زمانیکه تعیین کردید آنلاین بشید تا دوستان بتونن از طریق چت سوالشون رو مطرح کنن!
مثلا سه شنبه ها ساعت 8-10

اگه توجه کرده باشید گاهی اوقات شما یه سوالی رو جواب میدید و کاربر بعد از خوندن اون دوباره یه سوال دیگه میپرسه یعنی با جواب شما یه سوال دیگه براش پیش میاد! که اگه شما وقتشو داشته باشید و اینکارو بکنید فکر میکنم که مشکل حل بشه!

موفق باشید

مرتضی دوشنبه 29 اسفند 1390 ساعت 01:20

راستی ،رو قفسم دیگه پارچه نذاشتم فکر کنم تا حالا هم عروس نر بیرون نیومده کلا تو قفسه!

یه سوال،برای عروسهات از کف دریا استفده میکنی؟ نیازه برای عروس که بذارم؟!

مــA سه‌شنبه 8 فروردین 1391 ساعت 15:51

سلام
جوجه عروس برای فروش دارید؟
برزیلی چی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد