مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها
مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها

اطلاعیه وبلاگ

                     

با سلام خدمت تمامی کاربران وبلاگ عروس هلندی


با عنایت و یاری پروردگار متعال ، و همچنین با نظرات و همیاری کاربران عزیز،  تا کنون مطالب وبلاگ در حدود  400 مطلب رسید...

با این وجود از تمامی کاربران گرامی درخواست کرده ، هر گونه کمی و کاستی و نواقص  مطالب وبلاگ را به اطلاع رسانده تا نواقص وبلاگ برطرف گردد.


با تشکر

نظرات 3 + ارسال نظر
محمدی زاده پنج‌شنبه 25 اسفند 1390 ساعت 01:41


راستی میشه حداقل سایز قفس مناسب و حاداقل سایز لونه مناسب رو بگین؟؟؟ راستش فکر کنم قفس کوچیک باشه
در ضمن کدوم قفس رو پیشنهاد میکنین که هم بشه لونه داخلش زد (یا بیرونش) و هم بشه به دیوار زدش که تو ارتفاع باشه؟

مرتضی جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 00:52

سلام

وبلاگتون کامله ولی یه پیشنهاد برای شما که میخواید کاملترش کنید.من فکر میکنم جای یک کتاب(پی دی اف) تو وبلاگت خالیه.میتونی تمامی مطالبی که تو وبت گذاشتی رو دسته بندی کنی و بذاری تو وبلاگت به صورت pdf و بالای وبت قرار بدی واسه دانلود و هر موقع که مطلبی اضافه کردی که فکر میکنی باید تو کتاب اضافه شه رو اضافه کنی و کتاب رو آپدیت!اینطوری خیلیا بدون وصل شدن به اینترنت هم میتونن از طریق همون کتاب جوابشونو پیدا کنن،حتما از عکس استفاده کن،سلیقتم که عالیه مطمئنم اگه اینکارو بکنی کتابت تو نت میترکونه!

اینم پیشنهاد من برای شما

سلام مرتضی جان
از پیشنهادت خیلی خیلی ممنونم
حتما بعد از کاملتر کردن مطالب وبلاگ طبق گفته ی شما عمل می کنم
موفق باشی...

babak سه‌شنبه 1 فروردین 1391 ساعت 23:03

سال نو مبارک اقا حامد خسته نباشی :من جوجه هام 12 روزشونه امروز متوجه شدم دو سه جای جوجه ها زخمی وخونریزی داره دقیقا نمی دونم نره زدشون یا مادهه علتش چیه و چکارشون کنم ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد