مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها
مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها

دانلود ویدئو های گوناگون از تولید مثل عروس هلندی

 دانلود ویدئو اول

دانلود ویدئو دوم

دانلود ویدئو سوم

دانلود ویدئو چهارم

دانلود ویدئو پنجم

دانلود ویدئو ششم

نظرات 1 + ارسال نظر
محمدی زاده یکشنبه 21 اسفند 1390 ساعت 23:22

سلام آقا حامد.امروز صبح بعد از یک هفته اومدم.امروز که رسیدم خونه دیدم این عروس های من اصلا هیچ نشانه ای از ورودشون به لونه نیست.من 2 اسفند در لونه رو باز کردم.قبلا 2 بار در لونه رو باز کرده بودم که هر دو بار نر رفت تو لونه وصدا میکرد.و بعدش هم ماده میرفت.ولی اون دو بار رو فقط بار 1 ساعت باز کردم.الان که بار سومه فکر میکنم هنوز سرشون رو تو لونه نکردن چه برسه برن تو لونه.تازه فکر کنم بعد اون یک بار دیگه جفت گیری نکردن.فکر کنم از مستی افتادن.البته سر همو میخوارونن.باید چیکار کنم؟ جای قفسو عوض کنم یا ....؟
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد