مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها
مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها

گرده های پروبال طوطی ها

گرده های پروبال طوطی ها خطر ابتلا به آسم و تنگی نفس را تشدید می کند

حیوانات خانگی مانند گربه ها که مو از بدنشان جدا می شود یا طوطی ها که گرده های ریز بسیاری از بین پروبالشان در هوا معلق می شود یا ادرار و مدفوع پستانداران خانگی می توانند صاحب خود را با گذشت زمان حساس کنند یا افرادی که سابقه تنگی نفس دارند را بیشتر در خطر قرار دهند.

اما این به آن معنا نیست که حیوان خانگی خود را در حمام قرار دهید !! با استفاده از دستگاه بوخور و اکالیپتوس گاها محیط را مرطوب سازید از دستگاه تصفیه هوا استفاده کنید اینها به خاطر وجود حیوان در منزل نیست بلکه اب و هوای شهرهایی مانند تهران انقدر الوده هست که ۱۰ درصد از مردم این شهرها از تنگی نفس های شدید و خفیف رنج می برند درحالی که خود اگاه نیستند و کار کردن در کارخانه جات الوده به گرده های ریز یا بسیاری محیط های کاری دیگر و در اخر حیوانات خانگی همگی تنگی نفس شخص را تشدید می کنند.

بودن در کنار تعداد زیادی پرنده یا پستاندار در مدت طولانی مثل پرنده فروشی خطرناک است. اما یک حیوان در منزل معمولا انقدر خطرناک و تاثیرگذار نخواهد بود

لطفا هرچه بیشتر از ماسک های صورت جهت جلوگیری از ورود الودگی ها به ریه استفاده کنید.


یکی از مشکلات اساسی دارندگان طوطی به خصوص عروس هلندی ،وجود گرده های بال و پر آنها و پخش شدن این گرده ها در هوای پیرامون و محل زندگی است، و با وجود راه حل های متعددی که بیان شده همواره شاهد وجود این ذرات هستیم.

از این رو دوستان و کاربران از درخواست معرفی راه حلی اساسی برای رفع این معضل را کرده بودند.به همین خاطر

تصمیم گرفتم، روش خودم را برای دوستان معرفی کنم...

یکی از اساسی ترین راه حل ها جهت از بین بردن کامل هرگونه کرک و گرده های ناشی از بال و پر عروس هلندی شما و از طرفی از بین بردن بوهای نامطبوع ناشی از مدفوع پرنده و غذا های مورد استفاده ی طوطی ، استفاده از دستگاه تصفیه ی هواست ، به همین منطور بنده تصمیم گرفتم چند عکس از دستگاه مورد استفاده ی خودم را قرار بدم تا دوستان در صورت نیاز از این دستگاه ها استفاده کنند.

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد قاسمی شنبه 29 بهمن 1390 ساعت 00:31 http://morgheeshgh.bloghaa.com

سلام
کارتون خیلی جالبه
فقط یه سوال:
چند ساعت در روز روشنش می‌کنید؟
قیمتش چقدره؟
قیمت فیلتر‌هاش چقدری و چند وقت یک بار باید عوضشون کرد؟
مچکر از این‌که مطلب به این قشنگی منتشر می‌کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد