مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها
مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها

تصویری از عروس هلندی ماده آماده ی تخم گذاری

یکی از راه های تشخیص آماده بودن عروس هلندی ماده برای تخم گذاری ، دقت به ناحیه ی مابین پاهاست. و در عکسی که برای شما تدارک دیدم ، تصویری از عروس هلندی ماده دارچینی خودم هست. و امیدوارم رضایت بخش باشه...و همانطور که برآمدگی را مشاهده می کنید نشان از آماده بودن ماده برای تخم گذاری هست...

نظرات 1 + ارسال نظر
میلاد جمعه 1 اردیبهشت 1391 ساعت 14:22

سلام آقا حامد سایت خوبی دارید من تعدادی عروس هلندی دارم از اون ها جوجه میگیرم میخوام بفروشم اگه مشتری داری من اصفهانی هستم اینم شمارمه 09375151710 اگه مشتری داشتی زنگ بزن ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد