مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها
مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها

ویدئویی از عروس هلندی تربیت شده:

                                 دانلود ویدئو

نظرات 3 + ارسال نظر
پیمان جمعه 25 آذر 1390 ساعت 17:52

سلام
1.لوتینو من هی پرهای زیر گلوشو باد میکنه پرهای بدنشو باد نمیکنه دلیلش چی میتونه باشه؟(بی حال نیست ولی عروس خاکستریم سرحال تر از لوتینو هست لوتینو میاد تو اتاق همه جای اتاق میرن با خاکستری همش پیش همن)
2.عروسای من که خاکستری ماده و احتمالا لوتینو نر هر جا یکیشون میره اون یکی هم میره حتی وقتی یکیشون رو از قفس میارم بیرون اون یکی جیغ و داد میکنه که بیاد پیش این یکی سرو گردن هم رو که مخارونن اینا میتونه نشونه ای از جفت بودن باشه؟

امید جمعه 25 آذر 1390 ساعت 22:32

آقا سلام .خوبی؟اگه یادت باشه یه بار گفتم نرگسهام تخمشون با اینکه جوجه داشت ولی یک یا دو روز قبل از تولد جوجه مرده بود.متاسفانه این اتفاق برای مرغ عشقها هم افتاده.چی شده که این مشکل همه گیر داره میشه؟ممنون

گلی سه‌شنبه 22 اسفند 1391 ساعت 22:07

سلام این وسایل بازی رو از کجا میشه خرید؟ عروس من ماده است از چیزهای جدید میترسه چیکار باید کنم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد