مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها
مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها

ویدئویی در زمینه تغذیه ی جوجه عروس سرنگی

                                    دانلود ویدئو

نظرات 1 + ارسال نظر
ریحانه یکشنبه 29 آبان 1390 ساعت 23:16 http://justiiin.blogfa.com

سلام.من تاحالا 2 تا ایمیل فرستادم اقا حامد.عروسای من جوجشون به دنیا اومده.الان هفت روزشه.مامان باباش بهش غذا میدن.اما خودشون خیلی بد غذا هستن.فقط ارزن میخورن و ذرت و کاهو.هیچی دیگه دوس ندارن.1.من نگران تغذیه جوجه هستم.
2.کی میتونم دستیش کنم؟
3.چه غذاهایی و چجوری بهش بدم؟
4.وقتی جوجرو میارم بیر.ن از لونه که مثلا بهش غذا بدم بعد دوباره بزارمش تو لونه؟البته اگه لازمه خودم غذاش بدم!
5.دو تا تخم دیگه هم توی لونه هست که هنوز در نیومدن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد