مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها
مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها

پاسخ به سوالات به روز رسانی 1*

مسعود

سلام.
من امروز 1 جوجه که فکر کنم نزدیک 20 روزش خریدم از دوستم.گفت روزی 3 بار بش غذا بدم.حالا سوالم اینه که.گفت برای غذا 2 قاشق دونه پارس با 1 تخم مرغ قاطی کنم با سرنگ بدم.می خوام بدونم این غذا کافیه یا نه؟تا کی باید بدم؟اگه غذای دیگه ای هست بگین.ممنونم


سلام

غذای قوی و مناسبی را پیشنهاد کرده و مناسبه و بهتره تا ده روز این رژیم را ادامه بدی.و پیشنهاد می کنم در کنار اون از سرلاک جوجه ها که در پرنده فروشی ها است استفاده کنید تا جوجه مبتلا به سوء تغذیه نشه.

برای دفعات غذا دادن پیشنهاد می کنم به جدول استاندارد تغذیه ی جوجه ها مراجعه کنید.

برای دیدن آن اینجا مراجعه کنید.



مسعود

بازم ممنونم.من اهوازم الان.هرجا رفتم سرلاک نداشت چکار کنم؟

در صورتی که غذا در داروخانه های دامپزشکی و پرنده فروشی ها موجود نیست علی الحساب از این رژیم استفاده نمایید تا یک مطلبی مختصر و مفید برای شما و سایر دوستان در طی چند روز آینده قرار بد.(که شامل رژیم ها طبیعی ، متروک و آماده است)


پیمان

سلام من عروسم رو مجبور شدم ببرم دامپزشک بردم دامپزشکی دانشگاه تهران عروسمو که دیدن از مدفوعش نمونه واسه ازمایش گرفتن معلوم شد که یه قارچ تو رودشه یه باکتری هم تو دستگاه تنفسیشه داروهای فلوکونازول 100 انروکین10% و ویتاسید(مولتی ویتامین+اسید امینه)تجویز کردن عروسم نسبتا بهتر شده علت مریضیشو پرسیدم گفتن که واسه تخم کافیشه هست که بهش میدی گفتن از چند جا نمونه گرفتیم واسه ازمایش معلوم شده تو همه تخم کافیشها قارچ بوده گفتن اصلا تخم کافیشه ندم


کاملا درسته و داروهای تجویز شده همه نشان از انگل قارچی است.


محسن

با سلام میخواستم بدونم شما عروس هلندی جفت و جوجه دار برای فروش دارید .
با تشکر


با سلام

عروس هلندی جفت خورده و جوجه دار دارم ولی برای فروش نیست.درصورت فروش حتما اطلاعیه ی آن را در وبلاگ قرار می دهم.




نظرات 2 + ارسال نظر
masoud جمعه 27 آبان 1390 ساعت 13:26

بازم ممنونم.من اهوازم الان.هرجا رفتم سرلاک نداشت چکار کنم؟

جمشید سه‌شنبه 1 آذر 1390 ساعت 11:47

ببخشید من یه جفت عروس دارم که هر دو شون مسن ولی ندیدم عروس نر سوار بر ماده بشع علتش چیه حتما جواب بدین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد