مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها
مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها

پاسخ به سوالات

مرتضی

با عرض سلام و خسته نباشیدعروسام بغیر از ارزن وتخمه وبلال و گندم پخته به هیچ غذایی لب نمیزنندالبته به دفعات به انها غذای متنوع که نام بردید دادم ولی لب نزدند لطفا دراین زمینه راهنمایی کنیید با تشکر.


باسلام


بد ذائقه بودن همواره یکی از صفات عروس هلندی ها است و از انجایی که آنان بالذات لجباز هستند به سختی می توان آنها را تسلیم نمود.

بهتر است به پستی که در این خصوص گذاشته شده را به دقت مطالعه فرمایید.

نظرات 2 + ارسال نظر
الیاس سه‌شنبه 10 آبان 1390 ساعت 13:53

با سلام و خسته نباشید
من چند باری به عروسم برنج دادم و با علاقه خیلی زیادی هم خورد و طوریش هم نشد
اما یه جایی خوندم که نباید به عروس برنج داد
درسته؟

masih سه‌شنبه 10 آبان 1390 ساعت 22:28

آقا سلام ..چه خوب شد من اینجا رو پیدا کردم .. توروخدا کمکم کنید ..
من یه عروس نر خاکستری دارم 8 ماهشه . اولین مشکلم باهاش اینه که بجز برنج و نون خشک و بیسکوییت و تخم مرغ هیچی نمیخوره . لب به دونه هاش نمیزنه . نگرانشم از پسش برنمیام .
دوما چند روز پیش هی استفراغ میکرد . بردمش دکتر واسش آنتی بیوتیک نوشت . بعد گقت چرا مدفوعش سبزه ؟ گفت شاید نیوکاسل یاشه ولی من پرندم با هیچ پرنده ای ارتباط نداشته . الان بعد چند روز حالش بهتره ولی هنوز مدفوعش غیرطبیعیه ..
توروخدا بگین چیکار کنم دارم از نگرانی میمیرم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد