مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها
مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها

پاسخ به سوالات

سلام خسته نباشید.

1.عروس ماده من سه روزه میره توی ظرف غذاش میشینه.هر دوشونو تازه گرفتم.براشون لونه بذارم؟

2.یک جوجه عروس هم گرفتم، یک ماهشه.غذایی هم که فروشنده باهاش بهم داد تموم شده.

یکی گفت نخود و لوبیا و عدس با ماکارونی بریزم توی میکسر .به نظرتون خوبه؟


3.یک غذای تقویتی برای جفت هم بگین:تخمه ، غذای تقویتی. تشویقی نمی خورن.

فقط ارزن و تخم کتان می خورن.

جوانه ی گندم هم هفته ای دو بار می دم می خورن

من تمام اینا رو خیس کردم و پوستاشونو گرفتم

گذاشتم پختن و له بشن

خشک کردم

پودر کردم

اما ترسیدبدم گفتم بپرسم.


باسلام خدمت شما دوست گرامی

1. در پاسخ سوال اول شما باید گفت که تازمانی که مطمئن نشدید جفت گیری نکردند هرگز لانه را قرار ندهید چون ممکنه عروس ماده از روی مستی تخم بذاره و ضعیف بشه و یا ممکنه  فاصله ی  زیادی تا تخم گذاری های بعدیش به وجود میاد.


2.در پاسخ سوال دوم شما باید بگم غذاهایی که به شما پیشنهاد داده شده هرچند می توانند غذاهای قوی باشند ولی هضم آن برای یک جوجه عروس هلندی یک ماهه خیلی سخته.به خصوص زمانی که شما آنها را پختید و سنگین تر و مواد اصلی آن را شما از بین بردید.

اگر هم قصد دادن دارید به نسبت بسیار کم بدهید و امتحان کنید که آیا توانایی خوردن و یا هضمش را دارد اگر هم داشت به صورت تفریحی بدهید.


3.بهترین مکمل غذایی برای عروس ها ویتامین هایی نظیر قطره ی AD3EC

 و پودر های AVI_VIT و ویتالین ها هستند.

و خود بنده از AVI استفاده می کنم.


4.بهترین و مفید ترین غذا برای جوجه عروس ها استفاده از موادی مانند:

ارزن و تخم کتان به صورت پودر شده و همراه با مخلوطی از تخم مرغ و آن را با آب میوه ی طبیعی مانند آب سیب یا اب هویج خیمر و خیس کرده و در صورتی که توانایی خوردن ندارد مایع را با سرنگ بدهید یا اگر توانایی دارد با قاشق چای خوری نزدیک به نوکش ببرید.



نظرات 2 + ارسال نظر

ارسال و دریافت اس ام اس را در اینترنت تجربه کنید. به راحتی می توانید شما نیز
با داشتن یک سرویس اس ام اس رایگان در پیام رسان به صورت اینترنتی پیامک
به صورت انبوه و حتا تکی ارسال و یا دریافت کنید.این سرویس پیام رسان به
صورت رایگان بوده و فقت هزینه هر اس ام اس که از99 ریال تا 150 ریال بوده که
بستگی به تعداد خرید شما دارد.این سرویس مناسب برای شرکتها- کارخانجات -
مدارس - دانشگاه ها - شرکت ها - روابط عمومی ها - پزشکان - باشگاه ها -
مساجدو بسیاری از مکان ها و جاههی مختلف. بدون نیاز به سیم کارت بوده
اول شما باید به صورت رایگان ثبت نام کنید و بعد با شماره عمومی 30007546
شروع به فرستادن پیامک کنید .
بدون نیاز به خرید شماره اختصاصی
اگر مایل به تبادل لینک هستید من را با اسم پنل ارسال اس ام اس بلینک تا من
هم شما را لینک کنم

میرحامد دوشنبه 16 آبان 1390 ساعت 20:01

سلام باز ببخشید من مزاحم شدم همین الان داشتم مطالبه سایتو میدیدم که یه لحظه عروسام توجهمو به خودشون جلب کردن هردو تو کف قفسن ماده گردنشو کج میکنه خودشو برا نر مست میکنه نر بالهاشو یکم خیلی کم باز کرده و یواشکی یه جهشی به جلو داره تک قفس واسه خودش بپر بپر بازی میکنه ولی از جفت گیری خبری نیس این علامتا رو من نمیتونم درک کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد