مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها
مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها

سخنی با کاربران سایت

 

سایت جامع و تخصصی عروس هلندی با هدف ارائه ی اطلاعات تخصصی و پیشرفته در نگهداری و پرورش عروس هلندی به مخاطبان خود و با لطف خداوند متعال و همیاری و کمک شما کابران همیشگی و دائمی سایت توانسته است همواره درسطر سایت ها تخصصی پرندگان قرار بگیرد. 

بنده روز گذشته طبق یک سری ایمیل ها و پیامک هایی که از برخی کاربران دریافت کردم از کپی برداری مطالب بدون ذکر منبع مطلع شدم و متن آگهی بدین ترتیب است که یک وبلاگ به نام عروس هلندی اقدام به منتشر نمودن مطالب سایت بدون ذکر منبع نموده است. 

و بنده از همکار محترم درخواست کردم که حتما مطالبی را که از این پایگاه یا هر سایت یا وبلاگی که تکثیر می نمایند حتما نام منبع درج شود. 

 

نزدیک به 95 درصد مطالبی که در پایگاه عروس هلندی به ثبت می رسند تنها و اولین مطالب درج شده در اینترنت بوده و در هیچ سایتی یا وبلاگی نظیر آن وجود ندارد. 

و اگر دربرخی پست ها نقل قولی شده است حتما نام منبع ذکر می گردد که سبب اختلاف میان سایت های اطلاع رسانی نشود. 

 

با این وجود از تک تک شما کاربران و دوستداران دائمی و عزیز سایت نهایت قدردانی را داشته و خواهم گفت که تمام سرمایه های یک سایت کاربران آن هستند و این شما هستید که سبب ایجاد انگیزه در بنده شده و اقدام به درج مطالب جدید می کنم. 

و بنده از تمامی شما جهت ایجاد انگیزه در وجود بنده و با درج پیامک ها و ایمیل ها و نظرات خود به ما قوت قلب می بخشید، تشکر کرده و ان شاء الله تا زمانی که عمر و فرصت باقی باشد این پایگاه همواره به روز و پایدار خواهد ماند. 

 

با تشکر 

مدیر سایت 

حامد

نظرات 2 + ارسال نظر

سلام دوست گرامی وب زیبایی دارید بهتون تبریک میگم
ما هم فروشگاهی داریم که محصولات پر فروش است
خوشحال می شویم به ما سر بزنی ممنون.

ali شنبه 7 آبان 1390 ساعت 12:10

حامد جان. این یکی رو نمیخواد پابلیشش کنی اصولا. این بابایی که میگی،‌احیانا این آقای به اصطلاح دکتررررررررر پورصالحی نیست؟ آدم بی مسئولیت ،‌متقلب،‌شارلاتان و بسیارررررررررررر پر مدعاییست که باعث مرگ یکی از عروسهای نازنین من شد و بعدش هم کلی دری وری و گردن کلفتی که مگه من مسئول مرگ همه عروسهای تهرونم؟ به حرفاش گوش نکن. این آقا بیشتر از کار عملی،‌من فکر میکنم ادعا داره! تو به کار زیبات ادامه بده لطفا وبه این آدمهای بخیل هم توجه نکن. عین همین کار رو با یکی از رفقای ما کرده و نوشته بود که فروشگاه کاکاتیل کلاهبرداره و از اسم من سوئ استفاده کرده و این داستانها!‌یکی نیست به این آقا بگه مگه کاکاتیل ارث پدریته ؟ خلاصه که درد دل زیاده برادر من. ایشالا بتونیم با هم از نزدیک آشنا شیم و بیشتر گپ بزنیم... همیشه شاد باشی و برقرار. راستی ایمیل من اینه اگر یه موقع کاری داشتی: alijourab@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد