مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها
مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها

پاسخ به سوالات

اسد الله

با سلام من حدود دو هفته پیش اگر یادتون باشه گفتم که یک عروس پاریس نر خریدم تا با ماده ام جفت شه اما متاسفانه عروس نر مریض شد من اونو به دامپزشکی بردم دکتر یه آنتی بیوتیک و دو نوع ویتامین نوشت . من عرس نر رو جدا کردم و دارو هارو بهش دادم و زمانی که خوب شد اون رو به کسی که ازش خریده بودم پس دادم چون فهمیدم که اون قبلا ماده داشته

بعد از مریض شدن عروس نر عروس ماده من هم بیحال شده و همش کز میکنه اما هیچ عاملی از بیماری در اون دیده نمیشه .عروس من قبل از این اتفاقات دو کلمه ی مینو و مینا رو میگفت اما بعد از این اتفاقات فقط صدای یک عروس معمولی رو در میاره و دیگه حرف نمیزنه البته من عروسم همیشه آزاد بو و فقط شب ها بای خواب داخل قفس میذاشتمش اما بعد از اوردن عروس نر اون حدود یک هفته داخله قفس بود
به نظر شما من چه بلایی به سرش اومده و من باید چیکار کنم؟

با تشکر از سایت خوبتون


باسلام خدمت شما دوست محترم


کار شما در خصوص تیمار نمودن عروس نر بسیار پسندیده بود ولی پس دادن وی کاری اشتباه بود.

زیرا زمانی که عروس هایی را که جنس مخالف یکدیگر هستند حتی به مدت 24 درکنار یکدیگر باشند به همدیگر عادت می کنند(حتی در اولین ملاقات با یکدیگر دعوا کنند)

و بهتر بود عروس تیمار شده را مجددا به جفت جدید خود بازمی گرداندید.

اکنون عروس ماده ی شما نوعی بی حالی یا کسلی ناشی از انزوا گرفته است.و مشکلی نیست و بعد از گذشت سه الی چهار روز به حالت اول خود بازمیگردد ولی دیگر چنین کاری را انجام ندهید.

جهت بهبود یافتن حالت عروس ماده می توانید از موسیقی های شاد استفاده کرده تا عروس را به حالت اول سوق دهید.

و مطمئن باشید (طبق گفته ی خود شما) هیچگونه بیماری او را تهدید نمی کند و اگر برای شما ممکن است تصویر را به ایمیلم پست کرده تا آنالیز بشود.

در صورتی که چنین حالتی برای عروس نر شما پیش میامد حتما باید آن را عوض می کردید زیرا آن عروس یا وحشی می شد و یا از غصه دق می کرد.(سازگای ماده نسبت به محیط اطراف بیشتراست)


اسدالله:

من چند بار قبل از پس دادن عروس نر اون دو رو از پشت قفس با هم روبرو کردم عروس نر خیلی مشتاق بود اما عروس خودم هیچ اشتیاقی نداشت و از قفس دور میشد


با سلام خدمت شما دوست عزیز


بنده در پست ها اشاره کرده بودم که رفتار ماده ها خلاف رفتار شناسی نرها است.

در واقع این نر ها هستند که به جنس مخالف خود واکنش نشان می دهند نه ماده ها و ماده ها در اثر تکرار علاقه نر به وی به جفت خوردن رضایت می دهد.

به هر حال اشکالی ندارد و ظرف دو الی سه روز دیگر مشکل ماده ی شما برطرف خواهد شد.

نظرات 1 + ارسال نظر
اسدالله شنبه 23 مهر 1390 ساعت 00:25

من چند بار قبل از پس دادن عروس نر اون دو رو از پشت قفس با هم روبرو کردم عروس نر خیلی مشتاق بود اما عروس خودم هیچ اشتیاقی نداشت و از قفس دور میشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد