مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها
مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها

پاسخ به سوالات

پریسا

با سلام من دو روزه یه عروس هلندی خریدم. قبلا مرغ عشق داشتم.  قطر میله پلاستیکی قفسش از میله مرغ عشقها بیشتره. روش میشینه ولی نمیدونم مناسبه یا نه. می خواستم قطر تقریبی استندارد رو بدونم.


با سلام خدمت شما دوست عزیز


معمولا میله هایی که برای نشیمن مرغ عشق ها در بازار به فروش می رسد پلاستیکی و با قطر کمتری هستند.

حال که عروس هلندی خریداری کرده اید. این میله ها را با چوب های طبیعی درختان ( تمیز و عاری از هر آلودگی و سوختگی ) به قطر یک و نیم سانت در قفس قرار دهید.  سعی نمایید چوب ها یا اصطلاحا شاخه هایی را انتخاب نمایید که دارای فرم طبیعی باشند یعنی پیچ در پیچ و سطح آن متغیر باشد.حتی اگر هم بعدها قصد جفت دیگر را داشتید مشکلی در جفتگیری آنان به وجود نیاید.

ولی حتما نظافت چوب ها را رعایت کنید( در صورت آلودگی شدید آنرا تعویض نمایید یا پاک کنید)

از شاخه هایی با بدنه ی تیغ دار استفاده نکنید.

سعی کنید شاخه یا چوبی را که در قفس به عنوان میله قرار می دهید توسط سوهان و...کمی صیقل بدهید تا هرگونه تیزی یا تیغی که در اطراف آن باشد از بین برود.

چوب ها را حتما از قبل شسته باشید تا یک وقت سمپاشی نشده باشند و برای سلامتی عروس شما مضر شوند.

از چوب درخت های سوزنی استفاده نکنید.


اگز بازهم مشکلی بود در خدمتم

نظرات 1 + ارسال نظر
پریسا دوشنبه 18 مهر 1390 ساعت 23:11

مرسی از راهنمایی کاملتون. از اونجا که شمال زندگی میکنم حتما سعی میکنم یه چوب مناسب پیدا کنم. سوال زیاد دارم ولی اول تمام مطالب سایتو می خونم بعد مزاحم می شم. بازم ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد