مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها
مرجع تخصصی عروس هلندی

مرجع تخصصی عروس هلندی

پرورش،نگهداری و بیماری ها

علت جیغ کشیدن عروس هلندی

جیغ کشیدن عروس هلندی ها که در بغضی زمان ها بسیار عجیب به نظر می رسد ولی مطمئن باشید که این عمل آنها عادی هست زیرا................. 

 

 

 

لطفا به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید.......

اول آنکه عروس ها مانند سایر پرندگان نیاز به آواز خواندن و حتی در برخی موارد مورد جلب توجه داد ن خود در برابر جنس ماده نیز میباشد. 

 

دوم اینکه آنان پرندگانی باهوش هستند و شما می توانید آنان را به گونه ای تربیت نمایید (ان شاءلله در مطالب آینده بیان خواهد شد)که همین جیغ آنان بعد از گذشت زمانی تبدیل به صبح به خیر  و سلام و شب به خیر شود. 

 

 

ولی اگر در صدد بوده که این مشکل را هر چه زود تر بر طرف بنمایید پس باید به چند نکته توجه نمایید: 

 

 

1.هرگز با غذا دادن به پرنده از وی درخواست سکوت ننمایید زیرا از آنجایی که پرندگانی باهوش هستند با این عمل شما به زودی شرطی می شوند یعنی غذا دادن شما پاداش نخواندن آنها می باشد که در بلند مدت موجب ایجاد مشکل شده زیرا که در صورت نبودن شما و یا نبودن غذای دلخواهش همچنان اعتراضش را ادامه خواهد. 

 

2.ممکن است ایجاد سر صدای بسیار توسط عروس شما به دلیل حمل مکان به محل جدید باشد که با گذشت یک ماه و یا شاید کمتر برطرف گردد. 

 

3.آنان را در محلی نسبتا ساکت و فاقد سرو صدای زیاد قرار دهید چرا که ممکن است به دلیل اعتراض آنها از سرو صدای زیاد اطرافیان آنها باشد. 

  

 

ولی باز هم باید یادآور بود که تمام این اعمال شما نیازمند صبر و حوصله ی شما می باشدو در غیر این صورت..............

نظرات 3 + ارسال نظر
ارمین شنبه 10 تیر 1391 ساعت 14:05

سلام .عروسهای من ۴ماهه بامن هستندحودو۱مهه که عروس نرم به محض ورود مابه اتاقشون جیغ می کشه .ظاهراگهمه چیزش مرتبه وجای اعتراض ندارن امابازجیغ میزنه بنظرشماعلت چیه؟مرسی

ارمین یکشنبه 11 تیر 1391 ساعت 14:03

سلام دوباره .اقا حامد عروس نرم دارای ماده است وجفتگیری دارن حدود سنش باید۱/۵ساله باشه .ازوقتی رفتن تواتاق خودشون اینجورشده قبلا؛توسالن بودن فقط موقع خواب میرفتن تواتاق اماالان مابهشون سرمی زنیم کلا؛تواتاقه می تونه این باعث جیغش بشه اماعروس ماده ام ساکته .راستی علائم برگشت تخم چیه می ترسم واسه عروس مادم ژیش بیادنفهمم.مرسی ازراهنمائیهاتون

میلاد جمعه 22 اردیبهشت 1402 ساعت 16:02

متاسفم واقعا.. هم برای ادمین
هم دوستانی که موقع تایپ، نگاه به چیزی که می‌نویسن نمیکنن. احترام نگذاشتن به خواننده، نشونهٔ بی‌فرهنگی و خودخواهیِ افراده، که سر منشاء اون هم، تربیتِت خانواده‌هاست.
بازم متاسفم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد